تاریخ : 1399,جمعه 31 مرداد17:05
کد خبر : 77167 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

بجای نیرنگ، پشت سر سید بایستید!



ابراهیم بیات - بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان، شهدا با لبیک یا خمینی جان خود را به دست گرفته و با شجاعت و تمام اخلاص در راه حق علیه باطل به پیکار با دشمنان دین و اسلام و حتی بیرحمان استبداد که فقط به فکر براندازی نظام نوپا و خاکستر کردن خاک دلیرمردان که بر ادعای گذشته ها که ایران باید مورد استعمار غرب باشد ولی شهدا خون دادند و یک وجب ندادند.

 سردار دلها ذوالفقار سید علی که دولت و سیاست زده گان همانند یک دشمن غربی و عربی با او بودند یادمان نمی رود استعفای از روی غرض و مرض سیاسی غربی وزیر خارجه غربی که فقط تلاششان این بود که حضور و دیدار بشار اسد در ایران و دیدار با حضرت آقا را بی رنگ کند که کرد و دشمنان مانور دادند استعفای ظریف، آری چه خیانت هایی که نشده، رفتند مذاکره ۸ سال تلف کردند و در نهایت هر ضربه ای که می خواستند بر ایران وارد کردند.

امروز هم لبنان مدیون سید مقاومت است تنها کسی است که در جهان پشت ایران ایستاده و فریاد عدالت و شجاعت می زند و همین آقا خود را سرباز حضرت آقا میداند ولی خاک بر سر دولت و رسانه های مان که بجای کمک به سید مقاومت چه ها که نکردند و این هم با شعار دولت تبلیغ امید متاسفانه وضع مردم و تورم بینهایت، باز هم همین مردم را با دروغ و نیرنگی دیگر در انتخابات پیش رو نقشه می کشند شاید چند ماه منتهی به انتخابات سهام، بورس، غیره و غیره باز همین آش باشد و همین کاسه.

ملت بزرگوار به همه آشکار شده بود که دولت روحانی برای چه آمده ولی برای سخنان و رهنمودها و نصایح رهبری گوش شنوا کم شد. از قدیم گفتند هر چه بکاری همان را درو می کنی.