تاریخ : 1399,سه شنبه 04 شهريور12:11
کد خبر : 77258 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

طرح سپاس (دولت عشق) در هفته دولت اجرا می‌شود



حجت الله فرهادی از اجرای طرح سپاس (دولت عشق) در هفته دولت و همزمان با سالروز شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر خبر داد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگو و شاخص منش و رفتار مردم هستند.
مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره اجرای طرح سپاس در هفته دولت عنوان کرد: در تداوم طرح سپاس و به‌منظور قدرشناسی از شهدا و ایثارگران دولت، با تأسی به سنت حسنه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و ریاست محترم جمهوری در دیدار با ایثارگران و بهره‌گیری از فضای شایسته تبلیغی و فرهنگی هفته دولت در فاصله زمانی بین یکم شهریور لغایت ۶ شهریور در سراسر کشور با این عزیزان دیدار یا تماس تلفنی برقرار می‌شود.
وی در ادامه افزود: برنامه‌های تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای کارمند دولت و ایثارگران شاغل در سطوح مختلف باتوجه به شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد در پایان گفت: هدف از انجام این دیدارها و تماس‌ها، ابلاغ سلام مسئولان نظام به مناسبت هفته دولت به خانواده‌های معظم شهدا و کارکنان ایثارگر دولت، دلجویی از والدین، همسران و فرزندان شهدا، خانواده‌های جانبازان و آزادگان و قدردانی از صبر و استقامت ایشان است.


منبع : ایثار