تاریخ : 1399,سه شنبه 11 شهريور15:25
کد خبر : 77302 - سرویس خبری : اخبار

نگذارید از درون فاسد شویم


نگذارید از درون فاسد شویم

به خاطر حفظ خون مقدس شهدا و بقای امنیت و اقتدار نگذارید از درون فاسد شویم ...

رضا امیریان

 فاش نیوز - با همه توان و  سرعتی غیر قبول باور به سمت بیراهه در حرکتیم. اگر چه بارها و بارها هشدار داده و اعلام نمودیم که آقایان حضرات، شما از منظر درون و با دیدگاه خودتان به قضایا می‌نگرید اما ما از بیرون اوضاع را رصد می‌کنیم و از شما هم جلوتر هستیم.

چه‌بسا در بسیاری از موارد ما از وزارت اطلاعات هم جلوتر را می‌بینیم، چرا؟ به‌دلیل این‌که لابلای مردمیم و با مسائل و مشکلات در ارتباط نزدیک هستیم؛ ولی شما به‌صورت تئوری با مسائل در ارتباط هستید و ما به‌صورت عملی، که همیشه عمل بر تئوری ارجح بوده است.

یک دانشجوی مکانیک یا یک مهندس آی تی به صورت تئوری درس می‌خواند و امتحان می‌دهد تا مدرک خود را اخذ کند و بیاید عملی کار کند. ولی یک نیرویی که در همین گرایشات در حال کار است به صورت عملی کار و مشکلات و چالش‌ها را لمس می‌کند؛ پس نمی‌توان این دو را با هم مقایسه کرد.

 همین موضوع در مورد مطلب من و شما هم صدق می‌کند، آقایان حضرات بیائید محض رضای خدا و به خاطر حفظ خون مقدس شهدا و بقای امنیت و اقتدار کشور نگذارید از درون فاسد شویم.

آقایان مسئول، وقتی یک قاضی دستگاه قضا صورت جلسه‌ای را تنظیم و در آن با صراحت اعلام می‌کند که مدافع حرم، رزمنده محسوب نمی‌شود و نمی‌توان او را حمایت کرد و مشمول قانون حمایت ازرزمندگان نمی‌شود یعنی ضدیت با نظام و انقلاب و رد کردن شهادت حاج قاسم است. شهید سلیمانی ابرمردی است که همه‌ی جهان و به‌خصوص دشمنان قسم‌خورده‌ی این انقلاب برایش متاثر شدند و درجهت تکریمش مردم جهان شمع روشن کردند.

اما این قاضی به‌راحتی شهادت و مبارزاتش را رد کرد؛ هر چند که این صدای تناقض از حلقوم یک قاضی نیست؛ بلکه به تعبیری، از حلقوم دستگاه قضا است. دستگاهی که شعار مدیرش عدالت اسلامی و خود او سرباز ولایت است؛ اما قاضی‌اش مغایر با اصول انقلاب اسلامی است.

آقایان محترم! نیازی نیست این قاضی به کف خیابان بیاید و شعار نه سوریه و نه لبنان را هم‌صدا با منافقین سر دهد؛ بلکه او با قلم و تفکر بیمارش ریشه‌ی نظام و انقلاب را هدف قرار داده است.

لطفا متوجه باشید و حساسیت نشان دهید عزیزان؛ چرا که کسی که به ارزش‌ها توهین نموده و علنی آن را زیر سئوال می برد یعنی ضدانقلاب است و با نظام ضدیت دارد و التزامی به ولایت فقیه ندارد و دشمن امنیت و اقتدار جامعه است.

آهای مسئولان نظام، محض رضـــای خدا متوجه باشید و برخورد کنید که اگر برخورد نکنید و مواظب نباشید، خیلی وقت ها خیلی زود دیــــرمی شود!

رضا امیریان