تاریخ : 1399,جمعه 07 شهريور16:10
کد خبر : 77316 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

یک مرد بیاید زندگی مرا ببیند

شکسته دلی یک رزمنده جنگ و مدافع حرم!


شکسته دلی یک رزمنده جنگ و مدافع حرم!

برای منِ غریب حتی خیریه، خانه گرفته و من سه ماه اثاث خانه‌ام در خیابان سرگردان باشد...!

علی (رزمنده جبهه و مدافع حرم)

دلنوشته علی (رزمنده جبهه و مدافع حرم) - ما برای رضای خدا رفتیم ولی اگر رضای خدا هست، پس چرا ما را مکه نمی‌فرستید؟ منِ مدافع حرم به مدت سه ماه در سوریه در رکاب بی بی‌م زینب جنگیدم و مصدوم شدم. الان پول عمل مرا نمی‌دهید که در سوریه مصدوم شدم؟! این جدا و در زمان دفاع مقدس هم 16 ماه داوطلبانه در جبهه با شرکت در 3 عملیات و موج انفجار گرفتگی دارم ولی هیچ چیزی بهمان ندادند.

  کجاست خدا که سر پل صراط جلوی شما را بگیریم؟ ما که زورمان به این خدانشناس‌ها نمی‌رسه. منظورم مسئولینی هست که مصوبه روی مصوبه خاک خورده تصویب می‌کنید ولی اجرا نمی‌شود! معسر؟ مگر جنگ هم معسر داشت؟ جنگ مگر نامش معسر بود که ننگی بر روی ما گذاشتید به اسم معسر؟ خجالت نمی‌کشید از کسی که از ناموس و خاک و انقلاب دفاع کرده و می‌کند که اجنبی نیاید و تجاوز به ناموسمان بکند.

  برید ببینید. من دیدم با چشم خودم که به دختران و زن‌های سوریه‌ای چه تجاوزهایی می‌کنند این داعشی‌های کثیف و اسرائیل و آمریکای جنایتکار! برید ببینید. اون وقت برای من غریب حتی خیریه، خانه بگیرد که سه ماه اثاث خانه‌ام در خیابان سرگردان باشد ولی با مدرک نشانتان می‌دهم که شرمتان بشه که مدافع حرم باشم، ایثارگر داوطلب جنگ با عراق باشم ولی پول عملم را نداشته باشم که سالم بشم. حداقل کار کنم. به بی بی زینب 3 ساله من در خانه ماندم. نمی‌توانم کار کنم.

 الآن هم با گریه دارم می‌نویسم براتون. خدا اشکتان را دربیاورد که اشک من و بچه‌ام را درآوردید. خدا رو قسم میدم به این شب‌های عزا خیر نبینید که به درد ما جانبازان و ایثارگران نمی‌رسید. بیایید ببینید وسایل خانه هم هیچی ندارم. دریغ از یک تلویزیون ولی بیایید ببینید تا باورتان شود. بپرسید چرا! شمایی که می‌گویید ما شکرگزار نیستیم!

 بیاید وضع مرا گزارش کنید تا تمام ملت نگویند 200 میلیون به مدافعین حرم می‌دهند. بیایید ببینید ایثارگر جنگ با عراق آن هم داوطلب 16 ماه بسیجی را. چرا آخه نمی‌آیید ببینید؟ شما که دم از جوانمردی می‌زنید. من برادر شهیدم. برادر من مفقودالاثر جنگه ولی خون شهدا رو هم پایمال کردید. به خدا جواب خون شهدا را نمی‌توانید بدهید. آن‌هایی که شهید شدند، خوش به حالشان که وضع ما بازماندگان جنگ را ندیدند.