تاریخ : 1399,دوشنبه 10 شهريور13:14
کد خبر : 77365 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

چه بی تفاوتی ها از بنیاد کرمانشاه دیده‌ام!



قاسمی - به خدایم سوگند دردی که در خانه شما حاکم است در خانه من جانباز اعصاب و روان زیر 25 درصد 40 ساله حاکم است، مستاجر، بدون بیمه و امرار معاش با شندر قاص یارانه و 30 ساله تحت نظر دو متخصص اعصاب و روان هستم و برای تهیه یک برگ قرص اعصاب و روان باید برم پیش ده نفر آشنا و روشنا کردن کج کنم که به‌خاطر رضای خدا دفترچه ات را بده، شاید دکتر قبول کرد. داروهایم نوشت 40 ماه خط مقدم جبهه سه مورد مجروحیت جنگ تحمیلی و اکنون فاقد هرگونه شغل و بیمه و سقف حمایتی می باشم.

 مستاجر هستم در حاشیه شهر رباط کریم، آری این است لطف بنیاد شهید در حق جانبازان بدن تیکه پاره که وجود هستی خویش را فدای سرمایه های هنگفت و بادآورده آقایان شهیدی محلاتی ویلا لوکس نشینان آنانی که حتی یک بار هم بوی باروت گلوله های توپ 55 کیلویی که هر کدامش با 17کیلو باروت و تی ان تی پرتاب می شود به مشامشان نخورده و مثل من نادان اکنون با از دست دادن 60 درصد شنوائی اکنون توانائی یک سمعک را ندارم و بعد از 4 سال راکد ماندن پرونده ام در بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه هرگاه مراجعه می کنم با تمسخر و بی تفاوتی جواب دادن پرسنل بنیاد جانبازان شهرستان کرمانشاه مواجه می شوم.

خداوندا ! خودت آیه ای نازل بفرما و قانون شکنان و بی تفاوتان در بنیاد جانبازان را نابود بگردان. قاسمی جانباز سه مورد مجروحیت و موجی اعصاب و روان و 40 ماه خط مقدم جبهه جنگ تحمیلی، از مسئول محترم سایت فاش نیوز عاجزانه تقاضای منعکس نمودن پیام و درد دلم به شخص آقای مهندس سعید اوحدی دارم و در تمام سایت های خبری داخلی منتشر بفرمائید.