تاریخ : 1399,سه شنبه 11 شهريور15:11
کد خبر : 77397 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

ما را چه شده است؟!



یوسف 70% - واقعاً رزمندگان داوطلب دیروز ما را که همگی شعار می‌دادن ما برای مادیات نرفتیم... ما برای خدا رفتیم... نه برای حقوق و... ما برای دفاع از ناموس و حفظ آب و خاک کشورمان رفتیم به جبهه اما امروز این رزمندگان عزیزی که در اوج نعمت و فراوان بودند و آن همه تعارف می‌نمودند، سر نخواستن حقوق و امکانات... حال امروز این رزمندگان عزیز را چه شده است؟ با این وضعیت تحریم و سختی و مشکلاتی که کشورمان دارد و گرفتارش هست همه مدعی دریافت حقوق و امکانات شده اند؟!

این چه توقعی است که هر رزمنده ای با سه ماه و 6 ماه و حتی 1 سال جبهه رفتن خودشان که آن هم به زور نبوده رفتنشان به جبهه و در ثانی به کدام رزمنده در ایام جبهه حتی جبهه داوطلبانه ای که رفتند از طرف یگان. اعزام کننده. به خود یا خانواده اش حقوق و سایر امکانات پرداخت نشد؟
بله خیلی ها از دریافت حقوق ایام جبهه خودداری نمودند اما یگان‌های اعزام کننده مانند بسیج، سپاه و... به وظایفشون عمل می کردند و حقوق را پرداخت می نمودند.
خیلی مسائل و مطالبی هست که حقیر نمی توانم در اینجا به دلیل اینکه ممکن است نامحرمانی باشند مطرح نمایم
 اما خود رزمندگان محترمی که امروز به خاطر چند ماه جبهه رفتن خودشان را از نظام طلبکار می دانند، با کمال تاسف تعدادی از نمایندگان فرصت طلب و یا ساده لوح اومدن با داد و بیداد و مظلوم نمایی مدیران کمپین‌های تشکیل شده در فضای مجازی دست به دست هم دادند و قوانین من درآوردی اون هم بدون پشتوانه ی مالی و اکثرا" به زیان کشور وضع نمودند...

آخه یعنی چه که هر رزمنده ای با هر چند روز رفتن به جبهه میتواند با ادعای مجروحیت و نداشتن مدارک بالینی همزمان بعنوان جانباز حداقل 5 درصد تلقی شود و به ایشان حقوق و مزایا پرداخت شود.!!!! واقعا تصویب اینگونه قوانین مسخره است.

می گویند در اکثر کشورهای دنیا کسانی که در جنگ حضور داشته اند هنوز مورد تکریم و احترام مردم و مسئولان و مقامات کشورشان هستند... بله هیج کسی منکر این امر نیست... کشور ما حقیقتاً از لحاظ تکریم، عزت و احترام برای رزمندگان و خانواده معزز شهدا، جانبازان و آزادگان و همه ی اقشاری که در دوران 8 سال دفاع مقدس حضور داشته اند، بسیار کوتاهی و قصور نموده اند... اما این کوتاهی ها، عدم تکریم، عزت و احترام به گروه‌های مختلف ایثارگران با دادن درصد جانبازی و حقوق و مزایا قابل جبران نیست...
باید یک فکر اساسی کرد.
لذا از نمایندگان محترم دوره یازدهم به ویژه نمایندگان ایثارگر خواهشمندیم هیج وقت تلاش نکنند بیهوده با تصویب بعضی قوانین احساسی، بار سنگینی بر دوش نظام تحمیل نمایند.

 رزمندگان و قهرمانان واقعی ما که در زمان 8 سال دفاع مقدس بدون هیج چشمداشتی عاشقانه با ندای رهبر و امام خودشان به جبهه ها شتافتند و جانانه از تجاوز دشمن به خاک پاک میهنمان ممانعت نمودند... و به سلامت از جنگ بازگشتند و خدا را شکر به کار و کسب گذشته شون بازگشتند. رزمندگانی که نیاز داشتند خوب حقوق ایام جبهه را گرفتند و زمندگانی هم که نیاز نداشتند و فی سبیل الله رفته بودند و حقوقی دریافت نکردند... دست همه ی رزمندگان چه رزمندگانی که حقوق نیاز داشتند و گرفتند و چه اون هایی که نیاز نداشتند و حقوقی نگرفتند درد نکند... اما حقیقتا بعد از گذشت سال‌ها از جنگ حال ادعای حق و حقوق نمودن بعضا رزمندگان واقعا جای سئوال اساسی دارد... البته یکسری حق و حقوقی که لازم بوده مانند سهمیه رزمندگان در دانشگاه‌ها و استخدامی‌ها و... همه ی این امتیازات به وقت خودش داده شده و از این بیشتر حقیقتا زیاده خواهی است به نظر حقیر.