تاریخ : 1399,پنجشنبه 13 شهريور16:10
کد خبر : 77432 - سرویس خبری : استان ها

توزیع ارزاق و گوشت قربانی در ماه محرم/فیلم


توزیع ارزاق و گوشت قربانی در ماه محرم/فیلم

گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و جانبازان باشگاه ستارگان ایثار تهرانپارس در راستای مصادیق شعور و شور حسینی، در ایام تاسوعا و عاشورا به توزیع ارزاق و گوشت قربانی در میان خانواده شهدا و ایثارگران روستاهای بلوچستان پرداختند.

شهید گمنام - پیچیده شمیمت همه جا ای گل بی سر

چون شیشه عطری که درش گم شده باشد!....

نام زیبای امام حسین(ع) ... حال آدمی را دگرگون می‌کند... دل را جلا می‌دهد و می‌برد تا بین‌الحرمین... خیابانی که در میدان مغناطیسی محیطش، عشق پراکنده می‌شود و بیتاب زیارت می‌کند زائران بیدل خود را...

محرم از همان ابتدای تولد برای ما ایرانی‌های مسلمان زاده... معنای خاص و ویژه‌ای داشت...

از همان اعوان کودکی، در فرهنگ زیبای ایرانی، محرم ما را به یاد حال خوب هیئت‌ها و روضه‌ها و حال‌های خوب بعد دعا و زیارات و اشک‌ها و نذری‌های شفابخش حسینی می‌انداخت...

به ما آموخته اند که در این ماه، هر عمل خیری به نیت سید و سالار شهیدان، نزد خداوند اجر ویژه‌ای دارد و کسی که به نیت حسین (ع) قدمی برای مردم بردارد، پاسخ از خود سالار شهیدان خواهد گرفت.

نذری‌هایی که با عشق از سال‌های اول عمر نوش جان کرده‌ایم و سلام بر حسین گفته‌ایم... به دنبال یک دانه برنج نذری‌اش به نیت شفا، دل دل کرده‌ایم... و یاد گرفته‌ایم که معامله با حسین (ع)، معامله دو سر بردی‌ست در دنیا و آخرت...

 اعتقاد و یقین به سیدالشهداء را بچه ها و رزمندگان دفاع مقدس به زیبایی در عمل در صحنه‌های سخت عشق و امتحان متجلی کردند و پس از جنگ نیز، جانبازان و بازماندگان شهدا و دفاع مقدس، سررشته این عاشقی را رها ننموده و راه عشقبازی خود را ترک نکردند و همچنان در میدان خدمت حسینی پا در رکابند.

از همین رو جانبازان و رزمندگان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان با همین عشق حسینی، با خدمت رسانی به مردم در ماه عشق و شور و شعور حسینی ... شاید به دنبال جلب عنایت سیدالشهداء در روستاهای دورافتاده سیستان و بلوچستان هستند.

 جمع عاشق جانبازان گروه حاج احمد و جانبازان تهرانپارس تهران در راستای اهداف خداپسندانه خود در ماه متبرک محرم، به دیدار و شناسایی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در این روستاها رفته و در حرکتی زیبا در روزهای تاسوعا و عاشورا به توزیع نذری حسینی پرداخته و در روز عاشورا و شب سه سیدالشهدا، در روستایی که دارای 40 خانواده شهید هست، به توزیع گوشت قربانی پرداختند.

باشد که در اعمال ماتاخر ایشان و مورد عنایت امام حسین (ع) قرار بگیرد و در زمره زائران نامشان ثبت گردد.