تاریخ : 1399,شنبه 15 شهريور11:58
کد خبر : 77442 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

دیدار با ایثارگران تا حل مشکلات ادامه دارد



مهندس سعید اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه‌شنبه ۱۱ شهریورماه در حالی برای دیدار با جانبازان معزز، عازم مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله شد که این دومین دیدار چهره به چهره و عیادت از جانبازان این مرکز بوده است.
 

تحقق وعده دیدار دوباره رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانبازان مرکز ثارالله/ دیدار با ایثارگران تا حل مشکلات ادامه دارد

 
 

در دیدار نخست که روز ۲۲ خردادماه سال جاری روی داد، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پای درد و دل‌های جانبازان نشست و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
مهندس اوحدی در همان دیدار با تأکید بر اینکه خدمت به ایثارگران توفیق الهی و مایه افتخار و مباهات است تصریح کرد: «نباید سرسوزنی برای خدمت به ایثارگران کوتاهی شود».
دیدار دوباره رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران که پس از بررسی و رفع بخش مهمی از مشکلات جانبازان معزز ساکن مرکز توانبخشی ثارالله در فضایی صمیمی و همراه با خرسندی جانبازان معزز برگزار شد، نویدی بر تداوم حضور مسئولانه و وفای به عهد در ادای وظیفه خدمت و استمرار دیدار مدیران و مسئولان مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران با جامعه ایثارگری عزیز در آینده است.
بر اساس برنامه‌ها و تدابیر اجرایی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار با جامعه شریف ایثارگری در سراسر کشور تداوم یافته و تا حل حداکثری مشکلات این عزیزان ادامه دارد.


منبع : ایثار