تاریخ : 1399,شنبه 15 شهريور16:40
کد خبر : 77446 - سرویس خبری : اخبار

برای دوست جانبازمان «سید عباس منصوری» دعا کنید


برای دوست جانبازمان «سید عباس منصوری» دعا کنید

سیدعباس منصوری در حالی که پس از مجروحیت در جنگ، تاکنون نیز برای رسیدگی به مشکلات ناشی از مجروحیتش مدام بین خانه و بیمارستان درحال رفت و آمد بوده و بارها تحت اعمال جراحی سنگین قرار گرفته...

فاش نیوز - «سیدعباس منصوری ثابت فریمان» جانباز دفاع مقدس به علت بیماری پیش زمینه‌ای و ابتلا به ویروس کرونا در در آی سی یو بستری شد.

به گزارش خبرنگار ما، سیدعباس منصوری که جانباز اعصاب و روان و برادر شهید نیز می‌باشد، و در حالی که پس از مجروحیت در جنگ، تاکنون نیز برای رسیدگی به مشکلات ناشی از مجروحیتش مدام بین خانه و بیمارستان درحال رفت و آمد بوده و بارها تحت اعمال جراحی سنگین قرار گرفته است، به دلیل شرایط خاص جسمی و روحی و شیوع بیماری کرونا، به این بیماری دچار شده و در بخش آی سی یو بستری گردیده است.

سید عباس که در دوران دفاع مقدس و در سال 64 به خدمت سربازی و داوطلبانه به جبهه‌های نبرد اعزام شده بود، پس از پایان سربازی نیز بیش از دو سال به عنوان نیروی بسیجی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشت که براثر اصابت موج انفجار گلوله خمپاره در نزدیکی اش مجروح  و به درجه‌ی جانبازی نائل آمده است.

«سیدرضا منصوری ثابت فریمان»، برادر بزرگتر سیدعباس نیز که به عنوان نیروی داوطلب به جبهه اعزام شده بود در رمضان سال 60 در منطقه‌ی نوسود کردستان به شهادت رسیده است.

بنا براین گزارش سیدعباس منصوری بعد از درمان و بهبودی نسبی در وزارت امور خارجه مشغول بکار شد و سال های متمادی به عنوان کارمند آن وزارت، به کشورهای مختلف سفر کرد و تجربیات بسیار خوبی در زمینه‌ی رسیدگی به وضعیت مجروحان جنگی سایر کشورها کسب کرده است.

جانباز منصوری ارتباط خوب و صمیمانه‌ای با جانبازان ویلچری و نخاعی دارد و برای پیگیری و حل و فصل مشکلات آنان تلاش می‌کند و به مثابه همدم و همراه جانبازان همرزمش، مدام در کنار آنان حضور دارد.

این جانباز فعال و سخت‌کوش به علت مشکلات ناشی از موج گرفتگی و شیمیایی، سالانه چندین نوبت در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار می گیرد که نهایتا چند روز پیش با وخامت حالش در بیمارستان بستری گردید و اینک در بخش ICU در کما بسر می‌برد.

برای شفا و سلامتی همه جانبازان و بیماران کرونایی به درگاه پروردگار متعال دست به دعا بر می‌داریم.