تاریخ : 1399,جمعه 21 شهريور15:53
کد خبر : 77563 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

بازخرید اجباری آموزش پرورش رشت!



عیسی مرادبخش جانباز۵۵ ٪ - جناب آقای مهندس اوحدی چند سوال دارم یک اینکه بنیادوظیفه اش درمقابل مشکلات جانبازان وفرزندان آنان بخصوص جانبازان ۵۰٪به بالا چیست؟ دوم اینکه حضرتعالی هم معاون رئیس جمهور وهم رئیس امور بنیاد شهیدوایثارگران هستید وهم نماینده حضرت آقا (مقام معظم رهبری) در جهت پاسخگویی در مورد ایثارگران هستید، می خواهم بدانم چرا وبه چه دلیلی وزرات آموزش و پرورش با گزارش های کذب اداره کل آموزش پرورش استان گیلان پسر بنده که با رتبه دورقمی را در سال ۱۳۸۰در رشته حقوق کسب نموده بودکه بعد از فارغ التحصیلی۵سال بیکار بوده باهزاران مشکل درآزمون ورودی استخدامی سال ۸۹ در آزمون برای آموزش پرورش سیاهکل پذیرفته شد و دو سال هر روزه ازتالش به سیاهکل که حدود ۲۵۰کیلومتر مسافت رفت و آمد می کرد و بعدا ازآنجا به آموزش پرورش ناحیه یک رشت انقال یافت و هفت سال در آن اداره فوق مشغول به انجام وظیفه بودو تمام کارهای حقوقی اداره را انجام وظیفه می‌نمود.

یک سال و نیم است با پسرم بدون دلیل قانع کننده ای چندین بار به تخلفات می بردند تبرئه میشد که با گذشت قریب ده سال سابقه از اداره با رای کذب تخلفات اداری وزرات خونه حکم بازخریدی اجباری براش زده شد.

این آقایون این دستورراازچه کسی گرفته اندتا پسرم که استخدام رسمی آن وزارت بود تا حکم اجباری بازخریدی براش صادر نمودند؟

آیا این است اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند کسی حق ندارد برای فرزندان شهدا جانبازان اشکال تراشی کند؟ چطور برای بچه های هشت سال دفاع مقدس اشکال تراشی می کنند؟ چطور کسانی که رنگ جنگ و جبهه رو ندیدند و بویی از انقلاب نبردند بر سرکار اومدند. پست های کلیدی دراختیارشان قرار گرفته دارند با دروغ ونیرنگ به خاطر اینکه بتوانندبه عقیده شوم خود برسند به بچه های ما ضربه میزنند؟

چون زورشان به مابسیجیان جانباز نمی رسد به فرزندان ماها آسیب اجتماعی می زنندکه تاماها تسلیم اینها بشویم باید بگم کورخوندند چون ماقسم یادکردیم که با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم و تا رزمنده ایم پاینده ایم. مطمئن باشند این چندماه باقی مانده عمر ریاست جمهوری روحانی پایان عمر اختلاس گران به اصطلاح اصلاح طلبان خواهدبود.

باید بگم آقای اوحدی شما خودتان از بچه های جنگ وجبهه هستید. چرا گزارش این افراد رابه محضرشریف حضرت آقا گزارش نمی کنیدتا جلوی این سواستفاده‌گران گرفته شود؟ امیدوارم  دستورپیگیری فرموده تا پسرم به سرکارخودبرگردد. شماباید دست ما رابگیرید نه اینکه پای ماراگرفته باسربیفتیم به زمین. مگرمعمارکبیرانقلاب نفرمودندنگذارید این انقلاب بدست تا تهران ونامحرمان بیفتد؟ و درجای دیگرمگر نفرمودند نگذارید این پیشکسوتان جهاد شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند؟ آیااین است اجرای بی کم کاست وصایای آن حضرت؟ تقاضای رسیدگی را دارم.