تاریخ : 1399,جمعه 21 شهريور16:03
کد خبر : 77564 - سرویس خبری : عکس

جانبازی که تهران تا حرم امام رضا (ع) را رکاب می‌زند/تصاویر


جانبازی که تهران تا حرم امام رضا (ع) را رکاب می‌زند/تصاویر

جانباز رکاب‌زن مسیر گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران تا حرم امام رضا (ع)، به سمنان رسید.

این جانباز تهران تا حرم امام رضا (ع) را رکاب می‌زند+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، «وحید حاج‌امینی»، جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس است که مسیر گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران تا حرم امام رضا (ع) را با دوچرخه رکاب می‌زند و در سومین روز حرکت خود به سمنان رسید.

حاج‌امینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس سمنان گفت: امسال پنجمین سال متوالی است که این مسیر را با دوچرخه طی می‌کنم و به پابوس امام رضا (ع) می‌روم و امسال این حرکت با چهلمین سالگرد دفاع مقدس مصادف شده که این امر را ارج می‌نهم.

او گفت: این حرکت همه‌ساله از مزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران و مزار شهید امیر حاج امینی، برادرم به نیابت از شهدای دفاع مقدس آغاز و به حرم امام رضا (ع) ختم می‌شود.

این جانباز دفاع مقدس گفت: این مسیر طولانی که سه استان بزرگ و پهناور کشور عزیزمان را در برمی‌گیرد، سختی‌ها و دشواری‌های خاص خودش را دارد؛ ولی به یاد و برکت و با کمک شهدای عزیزمان که حس می‌کنم در طول این مسیر همراه من هستند، این دشواری‌ها به شیرینی تبدیل می‌شود و خاطرات زیبایی را در طول مسیر برای من رقم می‌زند.

وی با حضور در آستان مقدس امامزاده اشرف (ع) شهرستان سمنان و مزار شهدای این امامزاده و شهید عباس دانشگر، شهید شاخص استان سمنان در سال 99 با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/و