تاریخ : 1399,جمعه 21 شهريور17:19
کد خبر : 77565 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

جهاد ادامه دارد...

شناسایی مشکلات مناطق محروم بلوچستان توسط جانبازان/فیلم


شناسایی مشکلات مناطق محروم بلوچستان توسط جانبازان/فیلم

جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان به شناسایی مشکلات در دیدار با خانواده شهدا و معلولین روستاهای محروم بلوچستان پرداختند.

فاش نیوز - جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان به شناسایی مشکلات در دیدار با خانواده شهدا و معلولین روستاهای محروم بلوچستان پرداختند.

  در پی حرکت جهادی پیشین و نیت خداگونه‌ی جانبازان گروه جهادی حاج احمد و باشگاه ستارگان ایثار تهرانپارس، این قهرمانان با بازدید از خانواده محروم شهدای روستاهای دورافتاده بلوچستان و همچنین شناسایی خانواده های دارای اعضای معلول، به بررسی مشکلات و سختی های زندگی ایشان پرداخته و از خیرین و نیکوکاران عزیز به ویژه قشر همیشه فداکار ایثارگر و جانباز درخواست یاری دارند تا بتوانند با جمع آوری خیرات خیرین، به داد این محرومین دورافتاده از امکانات برسند.

 این جانبازان سختکوش و ایثارگر، همچنان نشان دادن رنج های مردم مناطق محروم و کم امکانات سیستان و بلوچستان و رسیدگی تا حد امکان به مشکلات ایشان را در مسیر خدمت رسانی خود در پیش گرفته اند و در این مسیر نیازمند همراهی مردم خوبمان هستند.

خیرخواهان با نیت قربت الی الله و با توسل به جگرگوشه ی امام حسین(ع) کمک های نقدی خود را به شماره حساب ذیل واریز بفرمایید.

حساب شبا شماره:
IR400550015480006251956001
بانک اقتصاد نوین
بنام حسین اسرافیلی و اکبر حسین زاده

 

و یا کارت بانک انصار

به شماره 6273811041091890 بنام اکبر حسین زاده