تاریخ : 1399,یکشنبه 23 شهريور11:53
کد خبر : 77596 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

معتمدین معین پل ارتباطی مهمی بین بنیادوایثارگری



معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: معتمدین معین حلقه واسط و پل ارتباطی بسیار مهمی بین جامعه معزز ایثارگری و بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند و ارتباط معتمدین معین با جامعه ایثارگری باعث می‌شود بتوانند یکی از اجزای کلیدی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند.
 

معتمدین معین پل ارتباطی مهمی بین بنیاد و جامعه ایثارگری هستند

 
 

مهندس سعید اوحدی روز شنبه ۲۲ شهریور در جلسه هم‌اندیشی با جمعی از اعضای شبکه معتمدین معین با تاکید بر اهمیت جایگاه معتمدین معین گفت: امام جعفر صادق (ع) می‌فرمایند اگر گوشه‌ای از نعمات خداوند به سمت شما آمد مبادا به آن نعمت بی‌تفاوت باشید و شکر آن را به جای نیاورید. مجموعه معتمدین معین هم یکی از نعماتی است که به بنیاد شهید و امور ایثارگران رسیده است و وظیفه ماست که این نعمت را بشناسیم.
وی افزود: معتمدین معین حلقه واسط و پل ارتباطی بسیار مهمی بین جامعه معزز ایثارگری و بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند. ارتباط معتمدین معین با جامعه ایثارگری باعث می‌شود بتوانند یکی از اجزای کلیدی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند. یکی دیگر از رسالت‌هایی که بر دوش معتمدین معین قرار دارد تبیین و انتقال اهداف و برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه ایثارگری است و در مقابل آن نیز باید مسائل و نقطه نظرات جامعه گرانقدر ایثارگری به بنیاد شهید و امور ایثارگران منتقل شود.
معاون رییس جمهور موضوع اعتمادسازی در جامعه را از ضروریات امروز کشورمان دانست و گفت: کشور ما تحت ظالمانه‌ترین و بی‌سابقه‌ترین فشارهای استکبار جهانی قرار دارد. یکی از سرمایه‌های مهمی که در چنین شرایطی می‌تواند باعث موفقیت شود وجود اعتماد بین مردم و نظام است و استکبار جهانی نیز همین موضوع را مورد هدف قرار داده است و جامعه ایثارگری نیز به عنوان اصیل‌ترین بخش جامعه، هدفی جدی برای این موضوع است. لذا در چنین شرایطی است که فعالیت‌های معتمدین معین اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند.
رییس بنیاد شهید و امور‌ ایثارگران افزود: یکی از آسیب‌های بزرگی که در پی شیوع بیماری کرونا شاهد آن بودیم دور شدن مسئولان از ایثارگران است. امروز و با چنین وضعیتی مجموعه‌ای مانند معتمدین معین می‌تواند این خلأ ارتباطی را پر کند و باید در پی روش‌های نوین برای ارتباط با جامعه ایثارگری باشیم.
اعضای شبکه معتمدین معین حاضر در این جلسه نیز به بیان نظرات، پیشنهادات و دغدغه‌های خود پرداختند.


منبع : ایثار