تاریخ : 1399,چهارشنبه 26 شهريور12:21
کد خبر : 77665 - سرویس خبری : خانواده شهدا

پدر شهید «حمیدرضا پورزرگری» دار فانی را وداع گفت



حاج «جواد پورزرگری» پدر شهید والامقام «حمیدرضا پورزرگری» و قاری بین‌المللی قرآن کریم «محمدرضا پورزرگری»، دار فانی را وداع گفت.

 

پدر شهید «حمیدرضا پورزرگری» دار فانی را وداع گفتحاج «جواد پورزرگری» پدر شهید والامقام «حمیدرضا پورزرگری» دار فانی را وداع گفت و بعد از ۳۲ سال فراغ، به فرزند شهید خود پیوست.

فرزند دیگر این پدر شهید بزرگوار، «محمدرضا پورزرگری»، از فعالان قرآنی کشورمان و قاری بین‌المللی است.

به گزارش دفاع‌پرس، شهید «حمیدرضا پورزرگری» متولد سال ۱۳۵۱، از بسیجی‌های مسجد «سادات اخوی» واقع در خیابان ایران بود که چهارم فروردین سال ۱۳۶۷، با سمت مسئول تدارکات، در «حلبچه» عراق بر اثر اصابت ترکش بمب خوشه‌ای به شهادت رسید.

بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید پورزرگری به شرح زیر است:

«بار الها این ناتوان دوست‌ دارد چشم‌هایش را و تحمل از دست‌دادن آن را برای یک لحظه ندارد. اگر دشمن در اوج درد از حدقه درآورد چشم‌هایم را و دست‌هایم را در تنگه چزابه قطع کند و پاهایم را در خونین‌ شهر ببرد و قلبم را در سوسنگرد آماج رگبار گلوله خود قرار دهد و سرم را در شلمچه از تن جدا سازد؛ اگر چه چشم‌هایم و دست و پایم و سر و سینه‌ام را از من گرفته‌اند، اما یک چیز را نتوانسته‌اند بگیرند و آن ایمان هدفم است که عشق به الله و عشق حسین و رهبر و اسلام است.

سخنی با بردارم؛ محمدرضا جان ان شاء الله بتوانی در راه قرآن گام‌های بیشتری برداری و در ضمن به معنای قرآن که اصل آن است بتوانی توجه داشته باشید. نباشد جوری که فقط خواننده قرآن باشی که علی (ع) بسیار بسیار قاریانی را که قرآن را می‌خواندند و عمل نداشتند و در راه غیر خدا و قرآن صوت خویش را صرف می‌کردند، لعنت کرده است.

برادر بر سر قبرم سوره الرحمن را تو قرائت‌نما شاید از فضیلت آن فیضی شامل من شود و اگر خدا خواست و به مکه رفتی مرا در حرم مطهر حضرت رسول (ص) بسیار، بسیار صدا کن و مرا بخوان و به یاد من باش.»


منبع : دفاع پرس