تاریخ : 1399,یکشنبه 30 شهريور16:45
کد خبر : 77699 - سرویس خبری : دفاع مقدس

اصحاب رسانه خوزستان با خانواده شهیدان فرجوانی دیدار کردند


اصحاب رسانه خوزستان با خانواده شهیدان فرجوانی دیدار کردند

گروهی از اصحاب رسانه‌ی استان خوزستان به مناسبت آغاز هفته‌ی دفاع مقدس و به همت بسیج رسانه‌ی خوزستان، با والدین خستگی ناپذیرسردار شهید، اسماعیل فرجوانی، فرمانده نامدار گردان کربلا دیدار کردند...

فاش نیوز - گروهی از اصحاب رسانه‌ی استان خوزستان به مناسبت آغاز هفته‌ی دفاع مقدس و به همت بسیج رسانه‌ی خوزستان، با والدین خستگی ناپذیر سردار شهید، اسماعیل فرجوانی، فرمانده نامدار گردان کربلا دیدار کردند.

به گزارش همکار ما از اهواز، پنج‌شنبه 27 شهریور، به مناسبت آغاز هفته‌ی دفاع مقدس  و به پاس گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهیدان ابراهیم و اسماعیل فرجوانی، از شهدای دوران دفاع مقدس، تعدادی از اصحاب رسانه‌ی استان خوزستان به همت بسیج رسانه‌ی خوزستان، از والدین خستگی ناپذیر فرمانده نامدار گردان کربلا دیدار به عمل آوردند.

در این مراسم معنوی، خانم احمدیان، مادر شهیدان فرجوانی با بیان شورانگیزی درباره‌ی کمالات معنوی و روحیه شجاعانه فرزندان رشید خود صحبت کرد و در ادامه خاطره‌ی آخرین دیدار خود با شهید اسماعیل فرجوانی را برای جمع حاضر تعریف کرد. در پایان مراسم نیز از سوی مسئول بسیج رسانه با اهدای لوح و تابلوی نفیس، از مادر و پدر شهیدان فرجوانی تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است اسماعیل فرجوانی، فرمانده‌ی گردان کربلا، بعد از هشت بار مجروحیت در منطقه که منجر به قطع مچ دست راست و مصدومیت شیمیایی او شده بود، در عملیات کربلای 4 به شهادت رسید و پیکرش به مدت 18 سال در منطقه‌ی عملیاتی ام‌الرصاص، آن سوی آب‌های خروشان اروند باقی ماند. شهید ابراهیم نیز در حالی که نوجوان 17 ساله بود در عملیات طریق‌القدس، در سال 1360، به شهادت رسید. نسرین فرجوانی، خواهر شهیدان فرجوانی نیز در بمباران مسجد جوادالائمه پاداد، به فیض جانبازی نایل آمده است. 

| جعفری