تاریخ : 1399,چهارشنبه 02 مهر17:25
کد خبر : 77798 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

در کمیسیون اجتماعی مجلس

کمیته‌ی ویژه‌ی رسیدگی به مطالبات و مشکلات ایثارگران تشکیل شد


کمیته‌ی ویژه‌ی رسیدگی به مطالبات و مشکلات ایثارگران تشکیل شد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی از بررسی و رفع نواقص طرح تسری امتیازات امتیازات ایثارگران به جانبازان زیر ۲۵ درصد خبرداد...

فاش نیوز - نایب رئیس کمیسیون اجتماعی از برسی و رفع نواقص طرح تسری امتیازات ایثارگران به جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان در کمیته‌ی ویژه‌ی رسیدگی به مسائل ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه‌ی جلسه‌ی علنی مجلس با اشاره به بررسی و رسیدگی به طرح تسری امتیازات ایثارگران به جانبازان زیر 25 و رزمندگان، در خصوص رسیدگی به مسائل ایثارگران در مجلس یازدهم تصریح کرد: جامعه‌ی ایثارگری تاثیرگذارترین قشر در جامعه هستند و به عنوان نماینده‌ی ملت وظیفه خود می‌دانیم رسیدگی به مطالبات و مشکلات آنان را سر لوحه‌ی کار خود قرار دهیم. به همین جهت کمیسیون اجتماعی جزء اولین کمیسیون‌های مجلس یازدهم بود که به حیطه‌ی وظایفی که در این رابطه بر عهده دارد وارد و اقدام به تشکیل کمیته‌ی ایثارگران کرد.

نماینده‌ی مجلس یازدهم با گرامی‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس در ادامه‌ی سخنان خود خاطرنشان کرد: به همین منظور کمیته‌ی خاصی برای ایثارگران در کمیسیون اجتماعی تشکیل شده است که ریاست آن بر عهده‌ی یکی از نمایندگان جانباز عضو کمیسیون اجتماعی است و مرکب از 5 عضو می‌باشد.

اسماعیلی با بیان اینکه امیدوارم در آینده خبرهای خوبی از کمیته‌ی ایثارگران کمیسیون اجتماعی در خصوص جامعه‌ی ایثارگران منتشر شود، یادآور شد: کمیته‌ی ایثارگران، کمیته‌ی بسیار فعالی است و تا کنون جلسات مختلفی در مورد مسائل مبتلابه جامه‌ی ایثارگری از قبیل رزمندگان معسر، جانبازان زیر 25 درصد، ماموریت تحصیلی، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و ... برگزار کرده است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما پای کار هستیم و وظیفه‌ی خود می‌دانیم که به این قشر تاثیرگذار رسیدگی و حل و فصل مشکلات آنان را در اولویت قرار دهیم.

اسماعیلی در پایان از بررسی و رفع نواقص طرح تسری امتیازات ایثارگران به جانبازان زیر 25 درصد خبر داد و متذکر شد: امیدوارم پس از اتمام کارهای کارشناسی، این طرح آماده و به عنوان یک خبرخوش در هفته‌ی دفاع مقدس به قشر ایثارگر اعلام شود.