تاریخ : 1399,چهارشنبه 02 مهر15:27
کد خبر : 77827 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

ارتش گفت جانبازی ولی بنیاد هنوز نه!



غلامرضا نوروزی - سرباز هم دوره ۱۸ ماه وظیفه و دوره ۶ ماه احتیاط در خط مقدم جبهه و جنگ بودم. دارای کارت ایثارگری هستم. با کد ایثارگری ۳۳۶۴۱۹۳۳۶۴۲۲ و همراه ۰۹۱۸۸۸۸۰۸۳۷ . کد ملی ۶۴۱۹۳۳۶۴۲۲. در جبهه فکه در روز سیزده بدر سال ۶۲ از ناحیه گوش مجروح شدم‌. طبق ماده ۸۷ قانون ایثارکران ارتش مرا با کمیسیون های احراز، صورت سانحه و شورای عالی پزشکی و تایید کمیسیون ماده ۱۲۰ ارتش و۱۴ درصد جانبازی به من دادند.و سازمان ایثارگران ارتش ۹ سال پیش مرا به بنیاد شهید کرمانشاه و اسلام اباد معرفی کردند.

 از دیوان عدالت شکایت کردم. دادگاه بدوی شعبه ۳۷ و دادگاه تجدبد نظرخواهی شعبه ۲۴ دیوان عدالت حق را به من داد‌ . با شماره رای صادر شده ۶۰۹۹۸۰۹۰۲۶۰۱۳۹۷ مدت پنج سال است بنیاد شهید پرونده ام را راکد کرده و در حقم رسیدگی نمی شود. سنم بالا میرود درد جراحت می کشم. شنوایی از دست دادم. هنوز بنیاد مرا زیر پوشش خود قرار نداده و هرروز یک بهانه می آورد‌ بازرسان بنیاد حق را ناحق میکنند‌ آیا در این مملکت قانونی هست که پیگیر حق من باشد. در این هفته دفاع مقدس از تمام مسئولین ایران تقاضای رسیدگی دارم‌. که کمی به وصیت امام خمینی ک فرموده کسی که از یک رزمنده غافل شود به اتش دوزخ الهی می سوزد‌.

آقای رییس بنیاد شهید پرونده من طبق ماده برنامه ششم توسعه دیوان عدالت دادگاه تجدید نطر خواهی حق به من داده. چرا رسیدگی نمیکنید. اگر کسی ندارم خدا که دارم. بالای سرت رو نگاه کن و حق را به حق دار بده‌ که ببشتر از این درد جراحت نکشم.