تاریخ : 1399,چهارشنبه 02 مهر19:48
کد خبر : 77836 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

۷ پیشنهاد از ۱ شیمیایی



جانباز شیمیایی۲۰درصد

جانباز شیمیایی20درصد - واقعا جناب آقای اوحدی اگر موافقت شما با طرح تسری امتیازات ایثارگران به جانبازان زیر 25 درصد در مجلس تصویب شود بسیار سپاسگزاریم. چرا که تا کنون تجربه نشان داده است که تمام این فراکسیون ها و جلسات آن بعد از سه دهه از پایان دفاع مقدس و 11 دوره مجلس و انتخاب این همه رئیس جمهور و رئیس مجلس و ریس بنیاد شهید همه الکی و نمایشی بود.

در ضمن جناب رضایی که در فرمایشاتشان فقط بحث "مسکن و درمان و حوزه‌ی انتقال فرزند از دانشگاهی به دانشگاه دیگر و در سهمیه‌ی پذیرش در جذب دانشجو را مطرح کردید"

باید بدانید خیلی چیزهای دیگه هم هست که جانبازان عزیز زیر 25 دریافت نمی کنند که انشالله باتصویب و عملیاتی شدن این طرح، تسهیلات لازم ارائه بشود. انجام بشه تا با رفع تبعیض ها برای جانبازان عزیز زیر 25 درصد هم کار خوب و ماندگار و یادگاری ارزشمندی از شما باقی بماند که همه جانبازان گرامی و از جمله شیمیایی و اعصاب و روان را شامل بشود.

بر اساس این طرح باید: 1- جانباز زیر 25 و خانواده اش بتوانند مثل جانباز بالای 25% رایگان در تمام دوره های دانشگاه تحصیل کند و از سهمیه کنکور و آزمون های استخدامی نیز استفاده نماید.

 2- بدانید که در دوران دفاع مقدس درعملیات و پاتک ها روی سر ما نقل و شیرینی، نبات و شکلات و...نمی ریختند بلکه گلوله توپ، تانک، خمپاره، کاتیوشا و همینطور بمباران هوایی و شیمیایی و...بوده که از ما پذیرایی شده، پس ما مشکل داریم اونهم شدید.

3- لطفا برای جانبازان زیر 25 درصد و خانواده هایشان کل شهریه دانشگاه ها را رایگان کنید.

4- لطفا پلاک خودرو و طرح ترافیک را برای جانبازان زیر25% هم اقدام نمایید. ما شهرستانی ها که برای درمان از شهرستان به تهران می رویم جریمه می شویم. مثلا سازمان بهزیستی پلاک ویژه به خودرو معلولین می دهد، ولی بنیاد بعد از 40 سال هنوز نتوانسته به جانبازان زیر25% بدهد.

5- لطفا ماده 51 قانون جامع ایثارگران را برای جانبازان زیر 25 اجرا کنید. (در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اصل ماده ی 51 فوق العاده ایثارگری مقرر می دارد کلیه دستگاه های مشمول این قانون موظفند به شهدا و جانبازان25 درصد و بالاتر و آزادگان شاغل مبلغی معادل 25درصد حداقل حقوق کارکنان را که هر سال توسط دولت تعیین می شود به عنوان فوق العاده ایثارگری به طور ماهانه پرداخت نماید.)

6- لطفا تقلیل ساعات کاری برای جانبازان زیر 25% را پیش بینی کنید.

7- لطفا معافیت خدمت سربازی برای فرزندان جانباز زیر 25% مخصوصا تک فرزندها که باید برای رسیدگی به پدرجانبازشان که عوارض شدید دارند و کمک حالشان می باشند هم درنظر گرفته شود، ضمن اینکه استخدام فرزندان این گروه از جانبازان در دستگاه ها و سازمان های دولتی به جهت اولویت در بکارگیری آنها نیز در نظر گرفته شود. تصویب کنید.

در پایان به صورت ویژه و انصافا باید از سایت تاثیرگذار و پیگیر فاش نیوز عزیز تشکر و قدردانی گردد که مشکلات ما را انعکاس می دهند. با تشکر