تاریخ : 1399,شنبه 12 مهر13:35
کد خبر : 77916 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نماینده مجلس خبر داد:

طرح تامین کالای اساسی با کارت‌ الکترونیکی


طرح تامین کالای اساسی با کارت‌ الکترونیکی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه‌ی مجلس از اختصاص کارت‌های الکترونیکی به ۶۰ میلیون نفر از مشمولان طرح تامین کالاهای اساسی در آینده‌ی نزدیک خبر داد.

فاش‌نیوز - عضو کمیسیون برنامه و بودجه‌ی مجلس از اختصاص کارت‌های الکترونیکی به 60 میلیون نفر از مشمولان طرح تامین کالاهای اساسی در آینده‌ی نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش‌نیوز، محسن زنگنه، نماینده‌ی مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح تمامی ایثارگران را در بر می‌گیرد خاطرنشان کرد: طرح تامین کالاهای اساسی نزدیک به 60میلیون نفر را در سراسر کشور در بر می‌گیرد و اعتباری بالغ بر 300هزار میلیارد ریال بودجه برای آن پیش‌بینی شده است.

رییس کمیته‌ی اصلاح ساختار بودجه‌ی کمیسیون برنامه و بودجه‌ی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرح تامین کالای اساسی به صورت کارت‌های الکترونیکی، آخرین مراحل خود را در کمیسیون می‌گذراند و به‌زودی در صحن علنی مطرح خواهد شد؛ و شامل کسانی که در حال حاضر یارانه معیشتی دریافت می‌کنند نیز خواهد شد.

زنگنه با گرامیداشت خاطره‌ی رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس یادآور شد: در باب ایثارگران، اعتقاد ما در کمیسیون برنامه و بودجه به جهت اینکه این عزیزان اعم از خانواده‌ی معظم شهدا، جانبازان و آزادگان بر این است که آنها بر گردن مردم و کشورمان حق بزرگی دارند. لذا تا آنجا که می‌توانیم بایستی در جهت مباحث تسهیلات و غیره، آنها را در اولویت قرار دهیم.

نماینده مجلس یازدهم متذکر شد: این دیدگاه خوشبختانه در میان تمامی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه وجود دارد و ان‌شاالله تلاش می‌کنیم که در برنامه‌ی هفتم توسعه‌ی کشور و قانون بودجه، مطالبات و نیازهای جامعه‌ی ایثارگری را لحاظ کنیم.

| محمد معرفی