تاریخ : 1399,دوشنبه 07 مهر12:41
کد خبر : 77928 - سرویس خبری : اخبار

سردارسلامی: هرگز در تولید قدرت متوقف نمی‌شویم



فرمانده کل سپاه گفت: ما هرگز از حرکت نمی‌ایستیم و در تولید قدرت نیز متوقف نمی‌شویم، زیرا فنون و فرمول‌های توسعه علم و فناوری را برای دفاع از منافع حیاتی و ارزش‌های کشورمان به دست آورده‌ایم.

 

سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه مراسم «افتتاح نمایشگاه دائمی توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه» در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه این نمایشگاه نشان‌دهنده طلوع و ظهور یک قدرت جدید در صحنه بین‌المللی است، اظهار داشت: این نمایشگاه نمادی روشن از اعتماد به نفس ملی کشور ما و نشان‌دهنده این است که قوه اندیشه و تفکر جوانان ایرانی قادر است از مدار اراده دشمنان برای تحریم، عبور کند.

سلامی افزود: پیشرفت‌های شگفت‌انگیز و تلاش اعجاب‌برانگیزی که در این نمایشگاه می‌بینیم دقیقاً در دوران تحریم به دست آمده است؛ یعنی ما توانستیم از تحریم یک فرصت بسازیم و این فرصت نیز همین پیشرفت‌های علمی و فناوری‌های شتابداری است که در عرصه قدرت دفاعی آن را ملاحظه می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این نمایشگاه بیانگر توسعه و تکامل قدرت در زمان است، ادامه داد: ما هرگز از حرکت نمی‌ایستیم و در تولید قدرت نیز متوقف نمی‌شویم، زیرا فنون و فرمول‌های توسعه علم و فناوری را برای دفاع از منافع حیاتی و ارزش‌های کشورمان به دست آورده‌ایم و معادلات استقلال را درک کرده و متوجه شده‌ایم که دشمن هرگز راهی برای سعادت به ما نشان نخواهد داد.

وی با اشاره به اینکه راه سعادت جامعه ما از درون دشمنان عبور نمی‌کند، تصریح کرد: ما در همه عرصه‌های پیشرفت جامعه می‌توانیم با تکیه بر ظرفیت‌های درونی خود به همین نسبت رشد و همه نیاز‌های خود را در داخل تامین کنیم.

سلامی افزود: در این نمایشگاه که نقشه جامع قدرت بازدارنده نظام در آن مشاهده می‌شود، اراده نقطه آغاز این تولید و تولد قدرت است و جنگ نیز جنگ اراده‌هاست.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: یک ملت تا زمانی که اراده‌ و باورهایش نشکند، شکست نمی‌خورد و ملت ایران نیز به این درجه از عظمت رسیده است و به باور‌های خود ایمان دارد.

وی‌ گفت: این مسیر توسط نسل‌های مختلف پیموده خواهد شد تا بتوانیم در تغییر توازن و معادله قدرت، اراده انقلابی نظام و ملت عزیز ایران را به دشمنان خود تحمیل کنیم و به آن استقلال حقیقی و همه‌جانبه دست یابیم.


منبع : دفاع پرس