تاریخ : 1399,دوشنبه 07 مهر14:50
کد خبر : 77942 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نماینده‌ی مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

دفاع مقدس نقطه عطف انقلاب است



عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر لزوم زنده نگاه داشتن روحیه بسیجی برای خروج از مشکلات کنونی کشورتاکید کرد...

فاش نیوز - عضو هیات‌رئیسه‌ی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس بر لزوم زنده نگاه‌داشتن روحیه‌ی بسیجی برای خروج از مشکلات کنونی کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، نماینده‌ی مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور ما اکنون در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و با روحیه‌ی بسیجی می‌توان از سد مشکلات تحریم عبور کرد اظهار داشت: یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی هفته‌ی دفاع مقدس است که یکی از راهبردهای اساسی کشور ما را برای همیشه تعیین کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در هفته‌ی دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در واقع در دفاع مقدس، بسیج شدن مردم برای انجام تکالیف و فرایض خودشان یادآوری می‌شود و اینکه مردم هر کجا که احساس کنند باید کاری برای نگهداشت انقلاب، دین، هویت فرهنگی و تمامیت ارضی‌شان باید انجام شود به پا می‌خیزند و این موضوع را به‌طور مرتب هر سال به اثبات رسانده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه گلایه‌مندی مردم از وضعیت موجود، اعم از گرانی، تورم و سوء مدیریت‌ها باعث نمی‌شود که مردم روحیه‌ی بسیجی‌شان فراموش شود تصریح کرد: اگرچه مردم عزیز ما همچنان روحیه‌ی بسیج و ایثارگری خود را دارند، اما در عین حال گلایه‌مند شرایط موجود هستند؛ اگر چه برای عبور از سد تحریم و بحران‌ها بیش از گذشته ضرورت گسترش و تعمیق روحیه‌ی بسیجی و ایثار احساس می‌شود.

نماینده دوره‌ی دهم و یازدهم مجلس یادآورشد: تنها ظرفیتی که برای کشورمان ماندگار مانده و هیچ‌گاه دچار تغییر نشده همین ظرفیت بسیج مردمی بوده؛ چرا که در عرصه‌های گوناگون انقلاب، مردم حضور به‌موقع داشتند و همه‌ی این‌ها از تبلور حضور بسیج مردمی نشآت گرفته است.

عضو هیات‌رئیسه‌ی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس تاکید کرد: امروز کشورمان در شرایط ویژه‌ای نظیر تحریم‌های ظالمانه‌ی آمریکا و فشارهای اقتصادی قرار دارد، اما با همین حال نیز می‌توانیم از ظرفیت بسیج مردمی برای خنثی ‌سازی توطئه‌های دشمنان، مطلوب‌ترین استفاده را داشته باشیم. بنا براین بدون شک بسیج مردمی یک ظرفیت برای پیشرفت‌های انقلاب بوده؛ زیرا کشور با وجود چنین ظرفیتی به دستاوردهای مهمی در عرصه‌های گوناگون دست پیدا کرده است.

حجت الاسلام آزادیخواه تعمیق و گسترش روحیه ایثارگری را در دولتمردان مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: به‌نظر من برای تعمیق این روحیه در دولت و درسیستم اجرایی کشور اگر نیاز به این باشد که نهی از منکر کنیم و با فساد تبعیض و رانت و کم کاری مقابله کنیم، این خود به نوعی داشتن روحیه بسیحی است که امیدواریم همچنان در این مسیر حرکت کنیم و اهداف متعالی انقلاب اسلامی را برای جهانیان به منصه‌ی ظهور برسانیم.

پایان