تاریخ : 1399,سه شنبه 08 مهر16:46
کد خبر : 77965 - سرویس خبری : استان ها

تجلیل از خانواد‌های شهدای ورزشکار در ایلام



به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و رزمندگان، علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان ایلام و هیات همراه با خانواده‌های شهدای ورزشکار دیدار و گفت و گو کردند.

علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان در این دیدار با گرامی داشتن یاد و خاطره هشت سال رشادت‌ و از خودگذشتگی‌ شهیدان و جانبازان و ایثارگران، گفت: امنیت و آرامش کشورمان و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که به خاطر ایمان و دفاع از مرز‌ها و آب و خاک کشورمان رشادت به خرج دادند تا ما بتوانیم در آرامش و آسایش باشیم، شهیدانی که جاودانه اند و چراغ راهی هستند که ما بتوانیم راه درست را تشخیص دهیم و امیدواریم بتوانیم گام‌هایی که شهدا برداشتند به شکل و روش دیگری ادامه دهیم.

مرادی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران نیز در این دیدار با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و جانبازان گفت: ما باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم و امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

او بیان کرد: همه ما نسبت به خون شهدا و ایثارگران و جانبازان در هر پست و مقامی که هستیم وظیفه داریم و باید تلاش کنیم گره گشای مشکلات مردم باشیم.