تاریخ : 1399,چهارشنبه 09 مهر15:45
کد خبر : 77982 - سرویس خبری : اخبار

آمنه احمدی، مسئول کمیته باوان جانبازان نخاعی:

سرود ویژه بانوان جانبازان نخاعی تولید می‌شود


سرود ویژه بانوان جانبازان نخاعی تولید می‌شود

در این دیدار مسایل ومشکلات بانوان جانباز نخاعی اعم از افزایش حق پرستاری بانوان جانبازنخاعی، آسایشگاه ویژه بانوان، بحث خودرو همچنین افزایش اردوهای تفریحی ورزشی ویژه بانوان مطرح که آقای مهندس اوحدی نیز در این زمینه قول مساعدت داد.

فاش نیوز - مسئول کمیته انجمن  بانوان جانبازان نخاعی پیش از ظهر روز گذشته با ریاست بنیاد شهید دیدار و در مورد مسائل و مشکلات بانوان جانبازان نخاعی گفت‌وگو کرد.

«آمنه احمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار فاش نیوز، این دیدار را مثبت ارزیابی کرده و گفت: ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران به لحاظ آن که خود از خانواده‌ی ایثارگران هستند، با روحیه‌ی باز از این دیدار استقبال کردند.

مسئول کمیته انجمن بانوان جانباز نخاعی در ادامه افزود: در این دیدار مسائل و مشکلات بانوان جانباز نخاعی، اعم از افزایش حق پرستاری بانوان جانبازنخاعی، آسایشگاه ویژه بانوان، بحث خودرو همچنین افزایش اردوهای تفریحی ورزشی ویژه بانوان مطرح که آقای مهندس اوحدی نیز در این زمینه قول مساعدت داد.

جانباز احمدی همچنین اضافه کرد: بنده به نمایندگی از سوی بانوان جانباز نخاعی، همچنین از ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، درخواست دیدار با بانوان جانباز نخاعی کشوری مطرح شد که ایشان از این دعوت بسیار استقبال کرده ولی آن را به خاطر شرایط کرونایی کشور به یک زمان عادی موکول کرد.

سرود ملی بانوان جانباز نخاعی تولید می‌شود

مسئول انجمن بانوان نخاعی کشور همچنین در این برنامه، از دیدار با معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز سخن گفت و اضافه کرد: در دیدار با سردار سلیمانی درخواست اجرای سرود ملی از طریق صداوسیما توسط  بانوان جانباز نخاعی مطرح که با استقبال ریاست بنیاد شهید و همچنین موافقت معاونت فرهنگی بنیاد از این طرح نو قرار گرفت.

جانباز احمدی هدف از ارایه این طرح را، گمنام ماندن بانوان جانبازان نخاعی و همچنین به نمایش گذاشتن توانمندی‌های این عزیزان برشمرد.