تاریخ : 1399,شنبه 12 مهر11:48
کد خبر : 78018 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

پدر یکی از شهدای مدافع حرم به فرزند شهیدش پیوست



پدر یکی از شهدای مدافع حرم به فرزند شهیدش پیوست

فرهاد درستی پدر سردار شهید داریوش درستی یکی از شهدای مدافع حرم روز گذشته، ۱۰ مهرماه سال ۱۳۹۹ در سن ۸۷ سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پدر یکی از شهدای مدافع حرم بعد از چند سال تحمل دوری از فرزند، به سوی او پر کشید. فرهاد درستی پدر سردار شهید مدافع حرم  داریوش درستی، روز گذشته،  10 مهرماه سال 1399 در سن 87 سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام شیوع بیماری کرونا، تشییع و تدفین این پدر شهید محدود برگزار می‌شود و مراسم عمومی برای او برپا نخواهد شد.

خانواده شهدا , شهدای مدافع حرم , مدافعان حرم ,

شهید داریوش درستی در 31 شهریور سال 1343 در منطقه کامپ تهران در خانواده‌ای کم بضاعت به دنیا آمد. در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با پیوستن به سپاه، پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و در تمام دوران 8 ساله دفاع مقدس، در مناطق عملیاتی حضوری فعال داشت که ثمره آن چندین بار مجروحیت و جانبازی بود.

همچنین شهید درستی مدتی قبل از اعزام به سوریه، فرمانده پایگاه امام حسین (ع) در خیابان حبیب‌اللهی تهران بود. وی که پس از دوران دفاع مقدس، مربی نیرو‌های مخصوص سپاه بود، همین مسئولیت را نیز در سوریه بر عهده داشت.

شهید درستی که در میان همرزمانش در جبهه مقاومت لقب «ابوحامد» را داشت، پس از حمله تکفیری‌ها به سوریه برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) به این کشور رفت تا سرانجام در شهریور سال 1395 در حماة سوریه به دست اعضای گروهک «جیش ایضا» به شهادت رسید.

پیکر شهید درستی که بعد از شهادت در دست تروریست‌ها باقی ماند هنوز هم به کشور بازنگشته است


منبع : tasnimnews خبرگزاری تسنیم