تاریخ : 1399,دوشنبه 14 مهر15:25
کد خبر : 78044 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

نامه‌ی وارده خطاب به رئیس فراکسیون ایثارگران:

ضرورت دسته بندی امتیازات جانبازی


 ضرورت دسته بندی امتیازات جانبازی

دشمنان قسم‌خورده چون نتوانستند ما را شکست دهند به این فکر افتادند که با نفوذ افراد خود، برای مبانی انقلاب اسلامی مشکلاتی را ایجاد و ساختار را به وسیله‌ی افراد بی‌تعهد، خیانت‌کار و فاسد به قهقرا بکشانند تا مردم را نسبت به نظام بی‌اعتماد کنند...

 فاش‌نیوز - جناب آقای امیرآبادی، همان‌گونه که اطلاع دارید یکی از مشکلات اصلی ایثارگران که از آن بسیار گله دارند بحث دسته‌بندی امتیازاتی است که از ابتدای شکل‌گیری موضوع جانبازی و ایثارگری مطرح شده است و این قشر عزیز از این وضعیت ناراحت هستند.

جناب امیر آبادی: به‌نظر می‌رسد زمان آن فرارسیده است که نمایندگان دوره‌ی یازدهم مجلس شورای اسلامی که اکثرا از میان قشر ایثار هستند به این مشکل ورود و برای همیشه آن را حل و فصل کنند.

در دوران جنگ تحمیلی در جنگ با دشمن، رزمندگان عزیز همه با هم برابر و برادر بودند و موضوعی بنام امتیازات ایثارگری وجود نداشت. همچنان‌که در بحث حق و حقوق اجتماعی، امتیازات مالی و استخدام فرزندان این موضوع محلی از اعراب نداشت.

اما در حال حاضر که کشور در نبرد با استکبار جهانی به سرکردگی امریکا قرار دارد. دشمنان قسم‌خورده چون نتوانستند ما را شکست دهند به این فکر افتادند که با نفوذ افراد خود، برای مبانی انقلاب اسلامی مشکلاتی را ایجاد و ساختار را به وسیله‌ی افراد بی‌تعهد، خیانت‌کار و فاسد به قهقرا بکشانند تا مردم را نسبت به نظام بی‌اعتماد کنند.

بنابر این لازم است که نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی با هماهنگی شورای نگهبان، با یک طرح دوفوریتی در صحن علنی، با حضور اعضای شورا - با یک تکبیر دشمن شکن و به کوری دشمنان نظام، با تکیه بر فرمایشات رهبر عزیزمان - نسبت به تصویب قانونی تحت عنوان امتیازدهی به کسانی که در جنگ 8 ساله حضور داشته‌اند اقدام کنند.

همچنین باید به صورت یکسان از فرزندان قشر ایثارگر که به‌قول رهبر عزیز، از نسل جدید انقلاب روئیده‌اند، در نبرد با فساد اداری که به‌دست نفوذی‌های دشمن رقم خورده است استفاده شود.

بنابر این باید فرزندان ایثارگران را - که اکثر آنها با سلاح ایمان و مهارت‌های علمی و معدل‌های عالی هستند- بکار گیریم. تا آنجایی که من اطلاع دارم این فرزندان در هر زمینه‌ای اعم از دانش فنی، مهندسی، ریاضیات، فیزیک، پزشکی و مدیریتی و سایر نیازهای کشور برای کمک به اهداف انقلاب تربیت و آماده شده‌اند.

در این راستا جوانان ما در حال حاضر در کنج خانه‌های خود نشسته‌اند و در انتظار دستور شما برای رویارویی با دشمن(افراد نفوذی و فاسد تشکیلات اداری، رشوه و باند بازی) هستند تا حمله را آغاز کنند.

امید است که این جبهه را هم جوانان با غیرت و انقلابی فتح کنند و یک انقلاب اداری در کشور راه بیندازند تا دشمن زبون را به زانو در آورند و اعتماد مردم را به سیستم اداری کشور بازگردانند.

سخن آخر اینکه باید به عنوان نماینده‌ی ایثارگران، به‌دنبال طرح "امتیاز دهی در امر ایثارگری" رزمندگان، جانبازان و خانواده‌ی شهدا به‌طور یکسان باشید و همگان در امر استخدام با درصد مساوی در سهمیه‌ها لحاظ شوند. مسلما نتیجه این کار خوشنودی رهبرعزیز، فداکاران جنگ و جهاد و اعتماد مردم به نظام اداری خواهد بود.

|کریم قدوسی