تاریخ : 1399,یکشنبه 13 مهر16:00
کد خبر : 78056 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

اولویت فراکسیون ایثار و شهادت مسائل حاد ایثارگران است


اولویت فراکسیون ایثار و شهادت مسائل حاد ایثارگران است

رییس فراکسیون ایثار و شهادت رسیدگی به مسائل حاد ایثارگری را از اولویت های فراکسیون ایثارگران مجلس یازدهم عنوان کرد...

فاش نیوز - رییس فراکسیون ایثار و شهادت رسیدگی به مسائل حاد ایثارگری را از اولویت‌های فراکسیون ایثارگران مجلس یازدهم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی، رئیس فراکسیون ایثار و شهادت در تشریح اهداف تشکیل این فاکسیون یادآور شد: یکی از اولویت‌های فراکسیون ایثار و شهادت که از چندی قبل تشکیل شده است رسیدگی به مسائل حاد ایثارگرانی است که دست‌شان از همه جا کوتاه است و با ما مکاتبه می کنند.

وی ادامه داد: بر این مبنا به علت شرایط خاص کرونایی ما هم پاسخ آنها را به صورت غیر حضوری می‌دهیم و با مکاتبه با بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح مشکلات‌شان را پیگیری می‌کنیم.

نایب رییس کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مورد رسیدگی به مسائل ایثارگران، یک تقسیم کار داخلی داریم که بین خود اعضای هئیت‌رییسه‌ی فراکسیون توافق شده است که مهم‌ترین موضوعات مکاتبه‌ها، طرح‌های ایثارگری و لوایح برنامه و بودجه‌ی سال 1400 و برنامه‌ی هفتم توسعه کشور است. همچنین برنامه‌ی بعدی ما نشست با مسئولین بنیاد شهید و مدیران کل ایثارگران وزارتخانه‌ها برای حل مشکلات جامعه ایثارگری است.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در خصوص طرح تسری امتیازات ایثارگران بالای 25 درصد به زیر 25 درصد متذکر شد: این طرح هم در دستور کار فراکسیون قرار دارد و ان‌شالله بعد از برقرای نشست مجلس، موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا حل و فصل شود؛ چرا که این طرح را فراکسیون در سال 94 تصویب کرده بود.

پایان