تاریخ : 1399,سه شنبه 15 مهر11:15
کد خبر : 78096 - سرویس خبری : اخبار

احداث کلینیک درمانی به همت دو فرزند ایثارگر



آیین کلنگ زنی احداث پروژه «دی کلینیک پارسا» در شهر سردرود تبریز به همت یک زوج پزشک ایثارگر با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی برگزار شد.
 
احداث کلینیک درمانی به همت دو فرزند ایثارگر در آذربایجان‌شرقی
 عباس پورحسن  در آیین کلنگ زنی احداث پروژه «دی کلینیک پارسا» در شهر سردرود تبریز به همت یک زوج پزشک ایثارگر گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر خود افتخارآفرینان و رهروان واقعی پدران بزرگوارشان هستند.
وی بابیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی به‌عنوان یک نهادی انقلابی مردمی قریب به 34 هزار ایثارگر و 155 هزار از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان خدمات ارائه می‌دهد، تصریح کرد: از ایجاد فرصت‌های شغلی، زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا، ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت تا رسیدگی به درمان ایثارگران از وظایف اصلی این نهاد به شمار می‌رود و مهم‌ترین موضوعی که بنیاد به آن اهمیت می‌دهد، توجه خاص به مسئله اشتغال و درمان این بزرگواران است.
پورحسن افزود: بنیاد دو مسئله مهم اشتغال و درمان را به‌عنوان اولویت‌های اصلی امور خود پیش برده است تا از این طریق رضایت نسبی از ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها را کسب کند.
وی بابیان اینکه بی‌تردید همه بر این مسئله اذعان داریم که بیکاری یکی از عوامل تأثیرگذار در به وجود آمدن بحران و آسیب‌های اجتماعی است و دغدغه فکری اکثر ایثارگران اشتغال فرزندانشان است، عنوان داشت: در این میان فرزندان شاهد باهمت و کوشش خود و زنده نگهداشتن راه و نام پدرانشان موجب ایجاد فرصت‌های شغلی و خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری و عموم مردم را فراهم می‌آورند.
پورحسن گفت: تلاش فرزندان شاهد و ایثارگر در جهت حفظ سلامت جامعه و آحاد مردم قابل‌تقدیر است و بایستی تمامی مسئولین حامیان واقعی این عزیزان برای تحقق اهداف خیرخواهانه‌شان باشند.
پروژه «دی کلینیک پارسا» در شهر سردرود تبریز به همت یک زوج پزشک و از خانواده معظم شهید و جانباز، ثریا زارعی فرزند شهید معظم «احد زارعی» و مهدی شریفی حیدرآباد فرزند جانباز متوفی «محمد شریفی حیدرآباد» باهدف توسعه فعالیت‌های خیرخواهانه و ایجاد تسهیلات برای اقشار مختلف مردم در مساحتی با متراژ 1085 مترمربع و در 4 طبقه شامل بخش‌های مختلف درمانی و نیز جراحی محدود توسط مهندسین عضو مؤسسه نیکوکاری و امور خیریه تخصصی عمران به اجرا درخواهد آمد.

منبع : ایثار