تاریخ : 1399,چهارشنبه 16 مهر12:00
کد خبر : 78119 - سرویس خبری : استان ها

شهادت دو جانباز ۷۰ درصد در یک روز


شهادت دو جانباز ۷۰ درصد در یک روز

در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان دو جانباز گرانقدر ۷۰ درصد از استان های گیلان و لرستان پس از سال‌ها مجاهدت و صبوری، سرانجامی نیک یافتند و به جمع یاران شهیدشان پیوستند.

فاش نیوز - در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان دو جانباز گرانقدر ۷۰ درصد از استان های گیلان و لرستان پس از سال‌ها مجاهدت و صبوری، سرانجامی نیک یافتند و به جمع یاران شهیدشان پیوستند.

بنا بر این گزارش "محمدجواد عشوری" جانباز ۷۰ درصد شهرستان لنگرود استان گیلان پس از تحمل سال‌ها رنج ناشی از جانبازی روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به کاروان شهدا ملحق شد.

پیکر این شهید گرانقدر امروز چهارشنبه 16 مهرماه، ساعت 10 صبح از سپاه ناحیه شهرستان لنگرود به سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع و در جوار دیگر همرزمانش به خاک سپرده خواهد شد.
شهید "عشوری"متولد سال 45 در منطقه عملیاتی فکه و بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن به پهلوی چپ و قطع نخاع از ناحیه کمر به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

جانباز گرانقدر 70 درصد "سیف‌اله کریم‌پور" از جانبازان شهرستان درود استان لرستان نیز که در سال 39 در شهرستان درود به دنیا آمده بود، در سال 1362 در منطقه عملیاتی بصره و پاسگاه زید بر اثر اصابت ترکش از ناحیه هر دو پا دچار قطع عضو و به افتخار جانبازی نائل شده بود.

جانباز شهید کریم پور نیز بالاخره به آرزوی دیرینه اش رسید و مدال شهادت را دریافت کرد.

مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک این جانباز شهید نیز روز گذشته سه‌شنبه 15 مهر در گلزار شهدای انگشته شهرستان دورود برگزار و در جوار دیگر شهدای این شهرستان آرام گرفت.