تاریخ : 1399,چهارشنبه 23 مهر12:50
کد خبر : 78234 - سرویس خبری : سیاسی

انقلاب اسلامی برای ماموریتی بزرگ برانگیخته شده است


انقلاب اسلامی برای ماموریتی بزرگ برانگیخته شده است

احمدرضا بهمنیار

فاش نیوز - در روند تاریخ معمولا مومنان و خداپرستان در اقلیت بودند و مورد ظلم و ستم کافران قرار داشتند، در این سرزمین زمانی بود که ما معتقدان به دین اسلام ناب محمدی در اسارت و بندگی اجانب و پادشاهان بی کفایت به سر می بردیم اما سرانجام رحمت خدا بر آن قرار گرفت، لطف و رحمت خاصه خداوند انقلاب اسلامی را به یاری ما بفرستد و به این شکل ما مومنان نیز دارای حکومتی شدیم و قدرتی، انقلابی که برای ماموریتی بزرگ برانگیخته شد تا ظلم ستیزی و کمک به مستضعفان و ستم دیدگان جهان را از آرمان های اولیه خود بداند.

مردم ایران همواره مورد خیانت پادشاهان و شاهد غارت منابع ملی خود توسط اجانب خارجی بوده اند اما در22 بهمن سال57 سرانجام اراده خداوند بر آن قرار گرفت تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و مردم ایران دارای نظامی شوند که از توده همین مردم است.

زمانی پادشاهان ایران مهره اجانب بودند اما رهبران ایران اینک آزادگان عالم‌اند و مردم ایران حاکمیت خداوند را به لطف این انقلاب در جهان پیاده کرده‌اند تا انقلاب اسلامی قبله‌گاه همه عدالت طلبان، آزادی‌خواهان و حقیقت‌جویان عالم باشد.

امروز ما مومنان به خداوند دارای حکومتی قدرتمند هستیم که هیچ دشمنی را یارای سرکشی در برابر آن نیست و این حکومت عظیم نمادی‌ست از قدرت خداوند بر زمین تا به عنوان نمونه و یادگاری از دوران اقتدار مطلق حکومت مومنان در تاریخ بشر به یادگار بماند. ما مردم ایران و ملت‌های منطقه و آزادگان جهان خداوند عالم را سپاس می‌گوییم که اینچنین نعمت انقلاب شکوهمند اسلامی را بر ما ارزانی داشت و ما را قدرتمندترین انسان‌های روی زمین گردانید.

امروز وظیفه سنگینی از جانب خداوند به مردم ایران محول شده است و آن حفاظت از پیروزی بزرگ‌ترین و با شکوه‌ترین انقلابی است که با اراده خداوند و خواست مردمی که سستی و غفلت قرون را کنار گذاشته اند به رهبری امام خمینی (رضوان اله علیه) به انجام رسید تا در چشمان متعجب مستکبران تاریخ، نشانی باشد از بزرگی خالق جهان.

دولت روحانی دولتی است که نه باور انقلابی دارد نه مصلحت مردم را می داند و نه راهبردی برای اداره منافع کشور دارد دولتی که فقط حذف هویت انقلاب را شرط توسعه کشور می‌ داند

اما بزرگی آن زمانی ارزشمند و خیره‌کننده است که برای خدا و در راه اهداف اسلام و هدایت انسان ها و ظلم ‌ستیزی باشد تا طرفدارانش روز به روز بیشتر شوند و در جای جای جهان تکرار شود و کوچکی آن زمانی آشکار خواهد شد که ارزش‌های انقلاب به فراموشی سپرده شود، مسؤولانی فاسد سر کار بیایند که قیام کربلا را درس مذاکره بدانند، انقلابیون و دلسوزان انقلاب را افراطی بخوانند، زورگویی را تمدن جهانی بنامند، مدیران نجومی و اختلاسگر را مدیران ارزشمند و انقلابیون دلسوز را افراطی و دلواپس بخوانند، خداوند را از محاسبات سیاسی خود کنار بگذارند و خواهان کنار گذاشتن احساسات انقلابی باشند.

دولت روحانی دولتی است که نه باور انقلابی دارد نه مصلحت مردم را می داند و نه راهبردی برای اداره منافع کشور دارد. دولتی که فقط حذف هویت انقلاب را شرط توسعه کشور می‌ داند دولتی که بازنده نیرنگ دشمنان و خیانت یاران خود شده دولتی که در برجام دو و سه و چهار می خواست سایت های موشکی ایران را هم بتون ریزی کند.

این انقلاب فقط برای بزرگی دین خدا شکل گرفته و اگر در راه خدا باشد ارزشمند است وگرنه به پشیزی نمی ارزد. پس چه باک از روزی که در آینده ای نزدیک دولتی انقلابی قدرت را به دست گیرد و مومنانی دیگر این انقلاب را به جایگاه اصلی خودش برسانند تا بی کفایتی ها و خائنین دولت های یازدهم و دوازدهم، اصلاح طلبان و کارگزارانی ها بیشتر آشکار شود.

اینک اَدِله این دولت دیگر پیش دوستان شان هم خریدار ندارد چرا که در مقابل اراده ملت ایران دیوارِ هیچ تحریمی اینقدر بلند نیست که بتواند مردم ایران را به چیزی که نمی خواهند وادار کند.

اصلی ترین عاملی که در روابط بین المللی نقش دارد قدرت است، لذا تعامل با جهان بدون محاسبات انقلابی، ایستادگی و مقاومت برای تحقق اهداف و مصالح نظام و کشور به سرانجام نمی رسد، چرا که آمریکائیان این جنایتکارانِ بی مقدار هر چقدر قدرتمندتر شوند در کشتار و غارت سرزمین های مسلمانان تواناتر و گستاخ تر می شوند.

انقلاب اسلامی فقط برای بزرگی دین خدا شکل گرفته و فقط اگر در راه خدا باشد ارزشمند است وگرنه به پشیزی نمی ارزد.

آمریکائیان خود می دانند طرفشان در ایران چه کسانی هستند، چه می خواهند و چطوری به آن می رسند. آنها اول انقلاب اسلامی را خیال می کردند، بعد از مدتی باورش کردند و حالا زمانش است که مغلوبش شوند.

پروردگارا به مردم مومن و انقلابی ایران قدرتی عطا کن تا ریشه انقلاب اسلامی را در زمین محکم کنند و آنانی را که به عهد خود به انقلاب وفادار مانده اند عزت ببخش.  آمین یا رب العالمین.

 

| داریوش احمدرضا بهمنیار