تاریخ : 1399,شنبه 26 مهر18:12
کد خبر : 78275 - سرویس خبری : عکس

زیارت مزار شهید ورزشکار در غیاب وزیر ورزش/ عکس


زیارت مزار شهید ورزشکار در غیاب وزیر ورزش/ عکس

زیارت مزار شهید ورزشکار و تجلیل از خانواده‌ شهدا در غیاب وزیر ورزش+ عکس

زیارت مزار شهید ورزشکار و تجلیل از خانواده‌ شهدا در غیاب وزیر ورزش+ عکس

مراسم غبارروبی مزار شهدای ورزشکار و تجلیل از خانواده شهدا به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

در سالروز شهادت امام رضا علیه‌السلام و به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، مراسم غبارروبی مزار شهید گمنام و زیارت این مقبره که در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین قرار دارد، صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم عبدالحمید احمدی معاون وزارت ورزش، مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، سردار یزدانی مسئول تربیت بدنی سپاه محمد رسول الله و ... حضور داشتند. البته در حالی که اعلام شده بود مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم شرکت می‌کند، اما او حضور نداشت.

در این مراسم ضمن تقدیم گل به شهید گمنام و قرائت فاتحه توسط مسئولین، از خانواده شهیدان عباس آبیاری و مسعود عسگری تجلیل به عمل آمد.

ورزش جانبازان و معلولین , ورزش جانبازان و معلولین ,

 عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش در این مراسم اظهار داشت: از همه کسانی که در عرصه ورزش کشور تلاش و جهاد می‌کنند و در جهت ارتقای نشاط و کسب افتخارات قدم برمی‌دارند، تشکر می‌کنم. هفته تربیت بدنی فرصتی است که بتوانیم دستاوردهای ورزش را اطلاع رسانی کنیم و مردم را در جریان آنها قرار بدهیم. تلاش زیادی در حوزه گسترش ورزش انجام می‌شود.

 وی با اشاره به افتتاح 450 خانه ورزش روستایی در هفته جاری و 1150 خانه ورزش روستایی تا پایان سال ادامه داد: اگر همدلی و هم افزایی باشد، می‌توانیم شاهد حضور گسترده مردم در عرصه ورزش باشیم. این اعتقادات را داریم که اولویت اصلی توسعه ورزش همگانی است.

ورزش جانبازان و معلولین ,

 احمدی گفت: در حوزه فرهنگی شاهد اتفاقات خوب زیادی در ورزش بوده‌ایم. بیش از پنج هزار شهید ورزشکار دفاع مقدس و 135 ورزشکار شهید مدافع حرم داریم که به آنها افتخار می‌کنیم. وجود خانواده‌های این شهدا مایه برکت و افتخار است و هر قدمی که برداشته می‌شود، حاصل دعای آنها است و انشاالله قدردان وجود آنها باشیم.