تاریخ : 1399,دوشنبه 28 مهر17:04
کد خبر : 78328 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

گفتم جانبازم! گفت منم شهیدم!



جانباز شیمیایی - بنده که ۳۵ درصد شیمیایی اعصاب و روان هستم درحالی که خودم تنگ نفسی دارم با همسرم رفتم خرید مواد غذایی برای خونه. برگشتنی اول شب بود برادران پلیس ماشینم را توقیف کردند. من و همسرم یک ساعت التماس کردیم گفتیم مواد غذایی فاسدشدنی است ببریم برگردیم. فقط گفت نوچ. جالب اینجاست در حال توقیف ماشینم با کپسول هوا تنفس می کردم. خودشان دیدن جانباز هستم.

وقتی گفتم جانباز هستم به جانباز حضرت عباس قسم همچین مسخره ام کردن از دنیا آمدن خودم پشیمان شدم پارسال بود درست یادم است یکی گفت من هم جانباز جنگ هستم اما سنش ۲۵ سال ها می خورد. یکیش گفت من خود شهید هستم.

جالب تر از اینها جریمه عوارضی اتوبان تهران قم چندتا دولتی هم است. طبق قانون ایثارگران، عوارضی ایثارگران رایگان است بالاخره بعد از پنج شش روز دوندگی قسطی کردم اما نتونستم قسطش را پرداخت کنم. الان ۲ماه ماشین خیلی قراضه هم هست قایمش کردم. دوباره توقیف نشه روزی یک کپسول هوا هم مصرف دارم مجبورم ماشین کرایه کنم. کپسول را پر کنم هر سری هفتادهزارتومن. الان باید جانباز بودنت را محکم قایم کنی.

اگر بفهمند واویلا چون آنها فکر می کنند تمام مملکت را می خوریم. البته این تحقیرها از بی مسئولیتی مسئولان است. اینجا ایران است تنها کشور ایران است که به جانبازش مسخره می کنند اما در کشورهای اروپا و امریکا حتی به کهنه سربازانش احترام قایل می شوند. چه برسد به جانبازشون. به خدا قسم در بیمارستان آلمان بستری بودم آلمانی ها اینقدر به مااحترام می گذاشتند! به ما می گفتند قهرمانان جنگ. اما اینجا چه؟ وقتی تحقیر میشم دنیا برام جهنم میشه.
زمینگیر خونه شدم
شرمنده اهل عیال شدم
بخدا خسته شدم
این زندگی نیست
این بدبختیه