تاریخ : 1399,دوشنبه 05 آبان13:40
کد خبر : 78361 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

مجروحیتم را ارتش تایید کرده ولی بنیاد شهید نه!

مسئولان بنیاد شهید کرمانشاه پاسخگو باشند



فاش نیوز - رزمنده ای که مدارک پزشکی و مجروحیتش مورد تایید ارتش قرار گرفته ولی با ارسال آن به بنیاد شهید، هنوز به نتیجه نرسیده، با ارسال نامه و مدارکش به دفتر فاش نیوز، خواستار پیگیری موضوع شده است.

بر اساس رسالت این پایگاه خبری، ضمن انتشار نامه این رزمنده جانباز ارتش که مورد ویرایش قرار گرفته، توجه مسئولین و متولیان امر را به این موضوع جلب می کنیم.

بسمه تعالی؛  مسئول محترم فاش نیوز، سلام علیکم؛ با عرض ادب و احترام.

اینجانب با 18ماه خدمت وظیفه و 6ماه دوره‌ی احتیاط، درخط مقدم 8سال دفاع مقدس در روز 13 بدر سال62 از ناحیه گوش مجروح شدم و دارای شماره کد ایثار به شماره 336419336422 می باشم. با دارا بودن صورت سانحه و تشکیل جلسه‌های کمیسیون احراز جانبازی و نیز بر اساس ماده 120قانون ارتش و همینطور صورت جلسه شورای عالی پزشکی 14 درصد جانبازی به علت پارگی پرده گوش تعیین شد که با اعتراض و شکایت به دیوان عدالت اداری،  دیوان عدالت اداری حق قانونی جانبازی را به شماره رای صادرشده 9609980902601397 به من رای داده است.

ارتش هم حدود 9 سال است که مدارک و اسناد قانونی بنده را به بنیاد شهید کرمانشاه فرستاده؛ ولی متاسفانه در این مدت با بهانه های واهی حق من را نادیده گرفته اند؛ یا در جواب به دروغ می گویند پرونده ات راکد شده است؛ یا ادعا می کنند مربوط به شیمیایی است؛ در حالی که اسناد تایید شده که پیگیر آن هستم که متعلق به موج انفجار و 14 درصد تعیین شده ای است که قانونی در دست دارم.

با این همه جراحت و سر درد، خدا می داند چقدر درد و عذاب می کشم!

بنیاد شهید چرا در حق من اقدام به پذیرش پرونده در مان نمی کند؟ چرا عذابم می دهند؟

سال های طولانی از جنگ می گذرد و حدود 15 سال است که با درد فراوان، شنوائی ام را از دست داده ام. با کدام گناه ناکرده بنیاد شهید پذیرش و درمان درد جراحت جانبازی مرا انجام نمی دهد؟

ارتش تائید کرده ولی بنیاد هنوز نه! مگر من از جنس ایثارگران نیستم؟

در مورد رزمندگی ام من سرباز امام بودم، سرباز ولایت و سرباز ملت ایران.

اگر اشتباها از قلمتان افتادم، در حقم با توجه به وصیت نامه امام خمینی با مدارک قانونی و اسنادم رسیدگی کنید پذیرش و درمانم کنید.

من سرباز ایثارگر سالهای طولانی هستم از مسئولین نظام بخصوص بنیاد شهید خواهشمندم رسیدگی کنید!

مدارک بهداری گردان 141 را داشتم ولی بنیاد اهمیتی نداد، فقط دفتر حضرت آقا با نیت پاک و ایمانی که به خدا دارند پیگیر حق و حقوقم شدند، ولی بنیاد شهید هنوز نه.

آقای اوحدی رئیس محترم بنیاد شهید، شماهم که تازه مسئولیت بنیاد شهیدد را به عهده گرفته اید و ایثارگر هستید، لطفا دستور دهید بنیاد حق را به حق دار بدهد.

چند روز گذشته در جمع ایثارگران فرمودید مملکت مدیون ایثارگران است.

شما هم سرباز امام و رهبرعزیز هستید، من هم از شما درخواست می کنم با مشاهده پرونده و مدارکی که برای فاش نیوز فرستادم به منِ رزمنده بی کس، کمک کنید و ضمن فعال کردن پرونده جانبازی ام سمعک برای شنوایی من از طریق بنیاد شهید و بیمه که زیر دست شما می باشد اقدام و اجرا فرمائید.

 با تشکر غلامرضا نوروزی