تاریخ : 1399,جمعه 09 آبان17:15
کد خبر : 78496 - سرویس خبری : استان ها

تسلیت درگذشت ارشد نظامی ارتش استان مرکزی



جمعی از خانواده شهدا و مسوولان استان مرکزی با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت ارشد نظامی ارتش استان مرکزی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت خانواده شهدا و مسوولان در پی درگذشت ارشد نظامی ارتش استان مرکزی

از اراک، در پی درگذشت امیر ستاد قاسم جلیلوند فرمانده مرکز درجه‌داری حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی اراک و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی جمعی از خانواده شهدا و مسوولان با صدور پیام‌های جداگانه این ضایعه بزرگ را تسلیت گفتند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، فرمانده سپاه روح‌الله، فرمانده نیروی انتظامی، معاون امور رزمندگان غرب و شمال غرب کشور،  استاندار،  نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس، مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی، خانواده شهید سرلشکر اسدالله بربری و جمعی از خانواده شهدای این استان با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت امیر ستاد «قاسم جلیلوند» ارشد نظامی ارتش استان مرکزی را تسلیت گفتند.

در پیام نماینده ولی فقیه در استان مرکزی آمده است: خبر درگذشت فرمانده شایسته پدافند هوایی اراک، عموم مردم استان مرکزی به‌ویژه نیروهای نظامی و انتظامی این استان را در غم و اندوه فرو برد. 

در بخش دیگری از این پیام اضافه شده است: امیر قاسم جلیلوند از فرمانده‌هان شایسته مجموعه پدافند هوایی کشور بود که در جریان شیوع ویروس کرونا با تمام تجهیزات پادگان حضرت علی‌اکبر(ع) اراک وارد میدان شد و از هیچ تلاشی برای کنترل این ویروس منحوس فروگذار نبود. 

امام جمعه اراک در این پیام، درگذشت دردناک و اندوهبار فرمانده پدافند هوایی اراک را به خانواده محترم ایشان، نیروهای مسلح، ارتش قهرمان و مجموعه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات مسئلت کرده است.

در پیام استاندار مرکزی نیز هم آمده است: درگذشت امیر «قاسم جلیلوند» فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی و عضو فعال و تلاشگر شورای تامین استان مرکزی موجب تاسف و تالم فراوان شد.

سید «علی آقازاده» در این پیام آورده است: روز گذشته که بر بالین ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان حاضر بودم علائم حیاتی ضعیفی داشت و متاسفانه بیماری بر او غلبه کرد و او پس از یک هفته مقاومت در برابر بیماری کرونا به ملکوت اعلا پیوست و فقدانش در استان مرکزی محسوس و ملموس خواهد بود.

در این پیام عنوان شده است: خدمات ارزشمند ایشان در تمامی عرصه‌ها بویژه در دوران شیوع بیماری کرونا و اهتمام ایشان بر بسیج کردن نیروهای ارتش در استان مرکزی برای کمک به پیشگیری از شیوع این بیماری منحوس و امداد رسانی به متولیان سلامت در راستای مقابله و درمان این بیماری، در کنار انجام وظیفه ذاتی ارتش به عنوان حافظ امنیت استان و کشور، بر کسی پوشیده نبوده و شایسته تقدیر است.

 سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی  نیز در پیامی در گذشت امیر« قاسم جلیلوند» ارشد نظامی ارتش در استان را تسلیت گفت.

وی در این پیام گفت: امیر جلیلوند که بر اثر ابتلا به کرونا جانش را از دست داد  در زمان حیاتش افتخار می‌کرد که در تمام شرایط و تمام اوقات در کنار مردم بود و تمامی تلاشش را در ایام کرونا برای خدمت به مردم به کار گرفت.

در ادامه این پیام آمده است: خدمات ارزشمند وی در تمامی عرصه ها به‌ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا و بسیج نیروهای ارتش در استان برای کمک به پیشگیری از شیوع کووید ۱۹ و امداد رسانی به متولیان سلامت در راستای مقابله و درمان این بیماری، در کنار انجام وظیفه ذاتی ارتش به‌عنوان حافظ امنیت استان و کشور بر کسی پوشیده نیست و شایسته تقدیر است.
 
معاون امور رزمندگان غرب و شمال غرب کشور نیز صدور پیامی این ضایعه سنگین را تسلیت گفت.

سردار داود غیاثی‌راد در این پیام آورده است:  فقدان برادری عزیز که تمام عمر خود را در راه خدمت به انقلاب و نظام سپری کرد و بعد از حضور در میدان جنگ برای مقابله با ویروس کرونا لحظه‌ای از پا ننشست و در این راه جان خود را فدا کرد، بسیار سخت و جانکاه است.

در این پیام آمده است: اینجانب ضایعۀ فقدان این  دوست دیرین را به ملت شریف ایران، مردم متدین استان مرکزی ، مقام معظم رهبری، بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات آن فقید سعید را از خداوند رحمان مسئلت دارم.

  «قاسم جلیلوند» فرمانده مرکز درجه داری حضرت علی اکبر (ع) پدافند هوایی اراک صبح پنجشنبه پس از یک هفته مقابله با بیماری کرونا به دیار حق شتافت.


منبع : فارس