تاریخ : 1399,سه شنبه 13 آبان22:31
کد خبر : 78588 - سرویس خبری : استان ها

تجلیل از مربیان‌ و ورزشکاران پیشکسوت و ایثارگر آذربایجان‌



مراسم تجلیل از مربیان، ورزشکاران روشندل ایثارگر و ورزشکاران پیشکسوتان ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

تجلیل از مربیان‌ و ورزشکاران پیشکسوت و ایثارگر استان آذربایجان‌شرقی ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از روابط عمومی هیات نابینایان و کم‌بینایان استان آذربایجان‌شرقی، مراسم تجلیل از ورزشکاران روشندل ایثارگر و پیشکسوتان ورزش هیات نابینایان و کم‌بینایان استان آذربایجان‌شرقی با حضور فیروزی معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی و سلیمی‌نیا رئیس هیات نابینایان و کم‌بینایان استان برگزار شد.

ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، گفت: هیات نابینایان و کم‌بینایان استان با وجود همه کمبودهایی که دارد همواره باعث افتخار و سرافرازی استان است و ما همیشه سعی کردیم از ورزشکاران این رشته حمایت کنیم.

فیروزی متذکر شد: مدال‌آوری ورزشکاران روشندل استان در میادین مختلف داخلی و خارجی نشان از همت والای این عزیزان و تلاش بی‌وقفه و بدون چشم‌داشت آنهاست که امیدواریم این راه همچنان ادامه داشته باشد و مدال‌های رنگارنگی را در عرصه ورزش کسب کنند.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم از رئیس، مربیان و ورزشکاران پیشکسوت و ایثارگر هیات نابینایان و کم‌بینایان تشکر و قدردانی کرد و برای همه تلاشگران این هیات ورزشی آرزوی موفقیت کرد.

فیروزی همچنین افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال‌جاری توسعه ورزش قهرمانی و پهلوانی در جامعه است و تلاش می‌کنیم با همکاری هیات‌های ورزشی اقدامات موثری در این راستا انجام دهیم.

در ادامه خسرو سلیمی‌نیا رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان آذربایجان‌شرقی ضمن تبریک فرارسیدن هفته پارالمپیک، یادآور شد: سال‌های گذشته همواره ورزشکاران ما مقام‌های برتر کشور را کسب کرده‌اند و تعداد بیشتری از این ورزشکاران جذب تیم‌های ملی فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان جمهوری اسلامی ایران شده اند.

سلیمی‌نیا با بیان اینکه ورزشکاران استان در همه رشته‌های ورزشی تلاش و کوشش لازم را انجام می‌دهند اما در رشته‌های گلبال، جودو، دو و میدانی، شطرنج و کوهنوردی فعالیت بیشتری انجام می‌دهند.

رئیس هیات نابینایان و کم‌بینایان استان، افزود: اگر حامیان مالی قدری به ورزشکاران کم‌بینا و نابینا توجه کنند، شاهد شکوفایی بیشتر و ارتباط این قشر از جامعه با ورزش خواهیم بود.

خسرو سلیمی‌نیا تصریح کرد: در سال‌جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا یکی از برنامه‌های مهم ما توجه به امر استعدادیابی، برگزاری دوره‌های آموزشی و تشویق مربیان استان جهت حضور در کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی آنلاین مربیگری و داوری بود تا از این طریق تعداد مربیان موجود در استان را افزایش دهیم‌.

در پایان این مراسم از مربیان، ورزشکاران روشندل ایثارگر و پیشکسوتان ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان آذربایجان‌شرقی تجلیل شد.