تاریخ : 1399,شنبه 17 آبان15:09
کد خبر : 78658 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

نشست هماهنگی «جشنواره بزرگ ورزشی ایثارگران» برگزار شد



نشست هماهنگی «جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی ایثارگران» با حضور سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌های ورزشی جانبازان و ایثارگران برگزار شد.
 
نشست هماهنگی «جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی ایثارگران» برگزار شد

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) با تأکید بر ضرورت هدفمندی جشنواره‌های ورزشی گفت: رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در موضوعات فرهنگی تعامل، هم‌افزایی، مشارکت و اثرگذاری است که با حضور تشکل‌های شاهد و ایثارگر در این زمینه نتیجه قابل قبولی حاصل می‌شود و به طور قطع اهمیت برگزاری برنامه‌های ورزشی و اردویی برای ایثارگران غیرقابل انکار است.
سردار سلیمانی افزود: تدوین و تعریف پیوست فرهنگی و رسانه‌ای برای جشنواره‌ها از جمله جشنواره‌های ورزشی و اردویی ضروری است ضمن اینکه باید مشارکت دستگاه‌های مختلف را به کار گرفت و برای اجرای آنها از ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر بهره گرفت.
عادل مهری، مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز در بخشی از این نشست با بیان این که جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی در مسیر منطقی قرار دارد، گفت: با توجه به این که تشکل‌ها و نخبه‌های شاهد و ایثارگر از ظرفیت‌های خوبی برخوردارند و در بسیاری از حوزه‌ها صاحب‌نظر هستند، پیشنهاد می‌شود اجرای این جشنواره به تشکل‌های شاهد و ایثارگر سپرده شود و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در روند برگزاری جشنواره نقش نظارت را به عهده گیرد.
در ادامه این نشست که حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز حضور داشت نمایندگانی از انجمن‌ها و تشکل‌های ورزشی ایثارگران به بیان پیشنهاد و نقطه نظرات خود پرداختند.
گفتنی است «جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی ایثارگران یادواره سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهدای مقاومت» از هفته بسیج تا دهه مبارک فجر به همت اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.


منبع : ایثار