تاریخ : 1399,دوشنبه 19 آبان13:04
کد خبر : 78695 - سرویس خبری : فرهنگ و هنر

اعلام زمان درخواست نقل‌وانتقال دانشجویان شاهد



اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره‌کل شاهد و ایثارگران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زمان ثبت درخواست متقاضیان نقل‌وانتقال رشته‌های تحصیلی گروه علوم پزشکی نیمسال اول 1400-99 را برای دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود از 26 آبان ماه الی اول آذرماه اعلام کرد.

 
​اعلام زمان درخواست نقل‌وانتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود وزارت بهداشت

 در این اطلاعیه آمده است: زمان ثبت درخواست متقاضیان نقل‌وانتقال رشته‌های تحصیلی گروه علوم پزشکی نیمسال اول 1400-99 دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود از 26 آبان ماه الی 1 آذرماه سال جاری خواهد بود.
در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: ثبت درخواست متقاضیان پذیرفته‌شده در نیمسال اول سال تحصیلی جاری پس از ثبت‌نام در دانشگاه محل قبولی و دریافت شماره دانشجویی و از طریق مراجعه به سایت shahedtransmission.behdasht.gov.ir امکان‌پذیر خواهد بود.
در پایان این اطلاعیه آمده است: انتقال دانشجو صرفاً از طریق سامانه مربوطه صورت می‌گیرد و فقط مدارک و تقاضاهای ارسال‌شده از طریق سامانه مورد بررسی و ملاک عمل خواهد بود و به درخواست‌هایی که خارج از سامانه و یا پس از پایان مهلت زمانی اعلام‌شده اقدام شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.


منبع : ایثار