تاریخ : 1399,چهارشنبه 21 آبان15:00
کد خبر : 78766 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

ارائه خدمات درمانی ایثارگران الکترونیکی شد



مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران از الکترونیکی شدن سه خدمت پرکاربرد در حوزه درمان ایثارگران خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه خدمات دیگر در حوزه درمان ماهیتاً قابلیت برخط شدن ندارند، لذا الکترونیکی سازی در این حوزه به شکل کامل محقق شده است.

ارائه خدمات درمانی ایثارگران الکترونیکی شد

علیرضا امینی ضمن اعلام این خبر و تشکر از معاونت بهداشت و درمان و اداره کل درمان و توانبخشی  بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای تولید سامانه الکترونیک، گفت: فرایند ثبت تمام خدمات درمان شامل خدمات هفت‌گانه درخواست‌محور شده است و امکان ثبت درخواست برای سه خدمت ارتز و پروتز، خدمات لوازم مصرفی و خدمات تجهیزات پزشکی و توانبخشی فراهم شد.
امینی اضافه کرد: باتوجه به اینکه 4 خدمت دیگر در حوزه درمان ماهیتاً قابلیت برخط شدن ندارند، لذا الکترونیکی سازی در این حوزه به شکل کامل محقق شده است.  
مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران «بررسی مشمولیت فرد بر اساس پارامترهایی چون ضایعات جانبازی، سوابق خدمات دریافتی و... به‌صورت هوشمند»، «بارگذاری مدارک به‌صورت الکترونیکی توسط متقاضی»، «صدور کد پیگیری و قابلیت پیگیری مراحل درخواست از طریق سامانه» و «اطلاع رسانی مراحل اقدامات از طریق پیامک و کارپوشه ملی ایرانیان به متقاضی» را از ویژگی‌های این سامانه اعلام کرد.


منبع : ایثار