تاریخ : 1399,شنبه 24 آبان15:31
کد خبر : 78818 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

هر چیز می خواهی، رویش متمرکز شو



دکتر قنبر مبارز - با چی صمیمی هستی و از چه چیز و چه کسانی بیزاری؟

 با هر چیزی رابطه ات بیشتر خوب است از همان چیز بیشتر گیرت می آید. بیشتر به مسایل خوب فکر کن.
بعضی ها اصلا مال مشکل حل کردن نیستند. یه اخلاق عجیب دارند. به این افراد همیشه گریان یا نالان می گویند. حرف و کاری برای انجام ندارند. اگر دائم با گفتن قصه بیماری و مشکلاتت برای این و آن وقت می گذرانی انتظار نداشته باش کاینات دلش بسوزد و به تو سلامتی و بهبود عطا کند!

 یه خورده خودت را جمع کن. هی فکر مردم چی می گویند نباش. به زندگی ات سر و سامان بده. خودت اختیار زندگی ات را به دست بگیر. موهایت سفید شده. هنوز دنبال این هستی یکی دلش برایت بسوزد به تو‌ کمک کند. مگر چند بار به دنیا می آیی که اینقدر زمان تلف کردی؟ این مردم هر چه خوبی هم برایشان بکنی، آن قدردانی که تو انتظار داری انجام نمی دهند.

 فکر کن آخرین باری که مقتدرانه اقدام کردی و نتیجه خوبی برایت در پی داشت چقدر خشنود و سرحال شدی. قبول کن هر چیزی تاوان دارد. باید مسئولیت کارهایت را به عهده بگیری. از سر لج انتخاب نکنی. گرچه هر چه انتخاب کنی سختی خودش را دارد.
فقط بدان هر کسی همان چیزی را به‌دست می آورد که در مورد آن بیشتر صحبت می کند و وقت بیشتری به آن اختصاص می دهد.

سلامتی و رهایی از بیماری و غل و زنجیر دیگران را می خواهی؟
راهش ساده است!
از همین الان به جای تمرکز روی بیماری، روی سلامتی و شادی و خلاقیت و ابتکار عمل و رهایی و آزادی و خودمختاری مشروع متمرکز شو!
خواهی دید که سلامتی بلافاصله تو را محاصره می کند و بیماری و محدودیت و تنگناها و موانع و زنجیرها و شکسته بالی از تو فاصله می گیرد. تجربه کن و نتایج آن را در سایت با ما به اشتراک بگذار.