تاریخ : 1399,شنبه 01 آذر14:19
کد خبر : 78965 - سرویس خبری : خانواده شهدا

نشست جمعیت دختران شهدا برگزار شد



نشست جمعیت دختران شهدا (پیام‌آوران بشارت) با حضور نخبگان شاهد برگزار شد.

 

نشست جمعیت دختران شهدا برگزار شدنشست جمعیت دختران شهدا (پیام آوران بشارت) با حضور نخبگان شاهد به منظور معرفی اهداف این کارگروه به اعضا جدید در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این نشست نخبگانی از اداره دانش‌پژوهان بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند و اهداف کارگروه و چگونگی اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین از اعضای جدید دعوت به عمل آمد با پیوستن به کمیته‌های این کارگروه متناسب با نوع فعالیت و دانش خود در ترویج مولفه‌های ایثار و شهادت مشارکت کنند.

جمعیت دختران شهدا با عنوان پیام آوران بشارت که تشکلی غیر انتفاعی، غیردولتی و مردمی است فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ با هدف: پیگیری مطالبات مختلف دختران شهدا، تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه تحکیم خانواده و جایگاه زنان و دختران ...، تعامل با دستگاه‌های سیاست گذار، قانونگذار و فرهنگ ساز در راستای ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، رساندن پیام شهدا به جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و ... آغاز کرده است.

کمیته آموزش و پژوهش، فرهنگی و هنری، روابط عمومی و رسانه، حقوقی، مشلوره و سلامت، پشتیبانی و تعاملات و کمیته امور بین الملل از زیر مجموعه‌های کارگروه پیام آوران بشارت است.

در پایان این نشست پیرامون مطالبات و مشکلات فرزندان شهدا و راهکار‌های چونگی رفع بحث و تبادل نظر انجام شد.


منبع : دفاع پرس