تاریخ : 1399,یکشنبه 02 آذر16:14
کد خبر : 78987 - سرویس خبری : استان ها

شهادت دو جانباز ۷۰ درصد اصفهانی


شهادت دو جانباز ۷۰ درصد اصفهانی

«حاج محمد محمدی‌کیا» و «مرتضی عطایی» جانبازان سرافراز ۷۰درصد دفاع مقدس به خیل شهدا پیوستند.

فاش نیوز - «حاج محمد محمدی‌کیا» جانباز ۷۰ درصد از استان اصفهان پس از تحمل ۳۷ سال درد مجروحیت و شیمیایی در سن ۸۱ سالگی به فیض شهادت نائل آمد.

«حاج محمد محمدی‌کیا» جانباز سرافراز ۷۰ درصد هشت سال دفاع مقدس که در عملیات‌های خیبر و کربلای ۱۰ مورد اصابت ترکش قرار گرفته و همچنین شیمیایی شده بود پس از ۳۷ سال بر اثر جراحات وارده در سن ۸۱ سالگی به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید.

مراسم تشییع این شهید گرانقدر در روز پنجشنبه ۲۹ آبان ماه از مسجد اعظم واقع در ملک شهر خیابان مطهری به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

 

«مرتضی عطایی» جانباز 70 درصد به مقام شهادت نائل شد

«مرتضی عطایی» جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس از استان اصفهان پس از تحمل 40 سال رنج و درد ناشی از جانبازی به شهادت رسید.

جانباز  70 درصد دوران دفاع مقدس «مرتضی عطایی» پس از تحمل 40 سال رنج و درد ناشی از جانبازی روز گذشته جمعه 30 آبان ماه دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

شهید مرتضی عطایی در سال 1364 به گردان حضرت ابالفضل لشگر امام حسین(ع) پیوست و با اینکه نقص عضو داشت و جبهه بر او واجب نبود او در محضر امامش مشق عشق کرده بود و دل از هفت فرزند دلبندش کند و همه دل را تقدیم معبودش کرد.

در عملیات کربلای 5 مجروح شد ولی باز هم مجروحیت مانع او نشد و دوباره به گردان یازهرا(س) پیوست و در تدارکات لشکر مشغول به خدمت شد.

مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار روز یکشنبه از ساعت 10 با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.