تاریخ : 1399,پنجشنبه 06 آذر16:41
کد خبر : 79103 - سرویس خبری : اخبار

«راستگو»، از حضور در جبهه تا عکس یادگاری با حاج قاسم/فیلم


«راستگو»، از حضور در جبهه تا عکس یادگاری با حاج قاسم/فیلم

«حجت‌الاسلام راستگو» که بسیاری او را با برنامه‌های شاد و مفرح دینی‌اش برای کودکان در تلویزیون می‌شناسند در سال‌های دفاع مقدس در جبهه نیز حضور می‌یافت.

حجت الاسلام محمدحسن راستگو دوم آذرماه دار فانی را وداع گفت. وی یکی از مبلغان دینی و از کارشناسان حوزه تعلیم و تربیت به ویژه در بحث کودکان و نوجوانان بود که شیوه‌های مبتکرانه او در آموزش و تفهیم مفاهیم دینی به کودکان او مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد.

حجت الاسلام راستگو، از حضور در جبهه تا عکس یادگاری با سردار سلیمانی+ فیلم

وی علاوه بر سال‌‎ها فعالیت در حوزه کودکان که با اجرای برنامه‌های شاد و تلویزیون همراه بود در دوران دفاع مقدس نیز در جمع رزمندگان حضور می‌یافت. هرچند در دوران دفاع مقدس تعدادی زیادی از طلاب حوزه علمیه به عنوان رزمنده و نیروی نظامی در بین دیگر رزمندگان مقابل دشمن بعثی به مجاهدت پرداختند، اما حضور روحانیون و طلاب قوت قلبی برای رزمندگان بود. از این رو حجت الاسلام راستگو نیز در بین رزمندگان حضور پیدا می‌کرد.

او که متولد سال ۱۳۳۲ در مشهد بود ارتباط خوبی را رزمندگان مشهدی داشت. فیلمی از کلاس درس آموزشی او در حسینیه شهید محمود کاوه و در جمع نیرو‌های لشکر ویژه شهدا را در ادامه می‌بینید.

همچنین در روز‌های اخیر تصویری از وی در کنار شهید سردار سلیمانی منتشر شده است که او را در کنار جمعی از رزمنده‌ها در جبهه نشان می‌‎دهد.


منبع : دفاع پرس