تاریخ : 1399,پنجشنبه 13 آذر03:30
کد خبر : 79140 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

آل سعود و امریکا = بدبختی


آل سعود و امریکا =  بدبختی

داریوش احمدرضا بهمنیار

داریوش بهمنیار - رژیم آل سعود این قدر بدبخت شده که هم باید نگران دشمنانش باشد که هر روز قدرتمندتر و با نفوذتر می شوند و هم باید نگران متحدان و دوستان خودش باشد که هوس نکنند عوضشان کنند. چون آمریکا هنوز یک جایگزین و آلترناتیوی امن برای آل سعود پیدا نکرده است. چرا که دوستی با این سعودی های متحجر برای آمریکا هزینه زا شده است و این فقط جاذبه های ذخائر چاه های نفتی عربستان است که باعث شده هیئت حاکمه آمریکا چشمان خود را روی واقعیت های دموکراتیک کشورشان که با ارزش های آمریکائی در یمن مغایرت دارد ببندند.

نفت از فسیل درست میشه و عربستان هم کشور آدم های فسیل شده است. فسیل های متعفن آل سعود و القائده و وهابیون داعشی که وحشی ترین و خشن ترین لشکر تروریست های زامبی دنیا را هدایت می کنند.

بزرگترین اختراع بشر نه دینامیت است نه برق است نه اورانیوم نه ویروس ایدز و نه هیچ چیز دیگر، بزرگترین کشف بشر کشف همین وهابیون سعودی هست که با یک فرمول دقیق و حساب شده تمام منافذ عقل و تروریست های وهابی تکفیری را بسته اند طوری که دقیقا همان کاری را می کنند که آمریکا و اسرائیل و انگلیس خواهان آنند.

یعنی تندروترین گروه های اسلامی که به دشمنان دینشان هیچ کاری ندارند و فقط متخصص کشتن مسلمانان هستند و تا الان حتی یک تیر هوائی هم به طرف اسرائیل و نیروهای آمریکایی شلیک نکرده اند، این تروریست ها با کمک اسرائیلی های غاصب عقده ای فیلم کشتارهاشون را توی شبکه های اجتماعی می گذاشتند تا هم مسلمانان را بترسانند و هم جهانیان با نظر مثبت به اسلام نگاه نکنند و اسلام ستیزی را رواج بدهند.

بزرگترین اختراع دنیا نه دینامیت است نه برق است نه اورانیومه نه ویروس ایدز و نه هیچ چیز دیگر، بزرگترین کشف بشر کشف همین وهابیون سعودی هست که با یک فرمول دقیق و حساب شده تمام منافذ عقل و شعورشان را بسته اند

تندروترین گروه های اسلامی که به دشمنان دینشان هیچ کاری ندارند و فقط متخصص کشتن مسلمانان هستند همین وهابی های تکفیری های زامبی سعودی هستند. این گروه های به ظاهر اسلامی اگر مسلمانان را بکشند، به نفع اسرائیل است. اگر خودشان بمیرند به نفع اسرائیل است. اگر بمانند به نفع اسرائیل است و از نفت دزدی سوریه برای بقای رژیم صهیونیستی استفاده می کنند. یک سود خالص برای اسرائیل و آمریکا و انگلیس، ولی حالا معلوم نیست بعضی از مسئولین دولت، طرف چه کسانی هستند طرف ما یا طرف آمریکائی ها یا طرف...؟

امروز اکثریت مسئولین دولت، همه سایت های خبری و روزنامه های زنجیره ایشان برای پیروزی اخیر یمنی ها روزه سکوت گرفته اند ولی همگی آنها با طعنه روابط علنی اسرائیل غاصب با عربستان را مورد تبلیغات روانی خود قرار داده اند.

اکثریت قریب به اتفاق این جماعت حتی منافع ملی کشور خود را هم خرج منافع حزبی خود و گروه ها و جریانات درون دولت می کنند.

معلوم نیست بعضی از مسئولین دولت روحانی و اصلاحاتی ها طرف چه کسانی هستند طرف ما یا طرف آمریکائی ها یا طرف احمق ها؟.

این جریانات فاسد در درون دولت که عاشق رابطه و تعامل با آمریکا هستند و علناً می گویند پیشرفت و رفاه اقتصادی وجود ندارد مگر از طریق ایجاد رابطه و تعامل با آمریکا. اینها می خواهند با آمریکا رابطه و تعامل برقرار کنند تا مخرب ترین سلاح دنیا یعنی سلاح نفوذ را در اختیار سلطه گرترین کشور دنیا قرار دهند و فکر می کنند این سلاح هیچوقت لوله اش به سمت خودشان بر نمی گردد.

آنها فقط پوسته متعفن حقوق بشرشان را با رسانه های جهنمیشان نثار افکار عمومی مردم آمریکا و روشنفکران غرب زده جهان سومی می کنند در حالی که شاید هر تروریستی آمریکائی نباشد اما همه روسای رده بالای تروریست ها زیر نظر آمریکائی ها و اسرائیلی ها و غربی ها هستند.