تاریخ : 1399,دوشنبه 10 آذر13:51
کد خبر : 79198 - سرویس خبری : دفاع مقدس

سبک بالان خرامیدند و رفتند؛ مرا بیچاره نامیدند و رفتند



تصویر دفاع مقدس| سبک بالان خرامیدند و رفتند؛ مرا بیچاره نامیدند و رفتند

می‌طلبد ما میدان مبارزه را درک کرده و در این میدان همانند رزمندگان دفاع مقدس گوش به فرمان ولی فقیه باشیم که چه بُکشیم و چه کشته شویم ما پیروزیم.

روزهای  8 سال دفاع مقدس سراسر خاطره است، خاطره‌هایی که بعضاً اشک را از چشم سرازیر می‌کند. روزهایی که مردان و زنان غیور با دست‌های خالی در برابر رژیم سفاکِ تا دندان مسلح بعث، ایستادگی کردند تا نگذارند غرور ملی و انقلاب اسلامی دچار خدشه شود. دستانی که هیچ‌گاه نمی‌توان آنها را از یاد برد.

 عکس‌ها می‌توانند بهترین نمایش‌دهنده، خاطرات باشند، خاطراتی که زبان از بازگو کردن آن عاجز است و قلم برای به تصویر کشیدن آن ناتوان. 8 سال دفاع مقدس سراسر حاصل اتفاقات خوش و ناخوش است؛ هرچند که ناخوشی‌های آن هم سراسر تجربه بود و رستگاری. به همین دلیل خبرگزاری تسنیم در نظر دارد هر روز تصاویری از دفاع مقدس را برای مخاطبان خود به نمایش بگذارد تا لحظه‌ای خود را در آن صحنه نبرد تصور کنند و سختی‌های رزمندگان را یادآوری کنیم و بدانیم که چه کسانی با خون خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند تا این درخت تنومند در اختیار ما باشد.

تصویر زیر برگرفته شده از کتاب عکاسان جنگ-علی فریدونی است که نشان می‌دهد نیروهای تعاون -امدادگران- در حال جابه‌جایی پیکر مطهر شهدا هستند.

انقلاب اسلامی برای ایجاد و ثبیث خود همواره در میدان مبارزه است؛ چه زمانی که رژیم بعث عراق با تجهیزات غربی و شرقی به مرزهای ما یورش آورد، چه الان که کوردلال صهیونیست اقدام به ترورهای ناجوانمردانه دانشمندان ما می‌کنند. هر دو یک هدف را دنبال می‌کنند، و آن جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی است.

میدان جهاد و مبارزه برای حزب‌الله همیشه باز است، هرچند دشمن جرأت جنگ در میدان  ندارد اما دشمنی و قساوت خود را از ملت ایران فراموش نکرده است و همچنان به اقدامات شنیع خود ادامه می‌دهد. برای همین می‌طلبد ما میدان مبارزه را درک کنیم و در این میدان همانند رزمندگان دفاع مقدس گوش به فرمان ولی فقیه باشیم که چه بُکشیم و چه کشته شویم ما پیروزیم.

دفاع مقدس , مناطق عملیاتی دفاع مقدس , شهید , شهید فخری زاده ,

عراق، شرق بصره، منطقه عملیاتی کربلای5 / دی ماه 1365

دفاع مقدس , مناطق عملیاتی دفاع مقدس , شهید , شهید فخری زاده ,

خوزستان، شمال چزابه منطقه عملیاتی والفجر مقدماتی/ بهمن ماه 1360

نیروهای تعاون در حال شناسایی شهید


منبع : tasnimnews خبرگزاری تسنیم