تاریخ : 1399,چهارشنبه 12 آذر16:49
کد خبر : 79252 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

استکی: آنها قواعد دشمنی را هم رعایت نمی کنند

صهیونیستها ارزش فکر کردن ندارند؛ چه برسد به رسمیت شناختن



سرمربی تیم ملی بوکس گفت: صهیونیست‌ها وقتی سرمایه‌های علمی مملکت ما را حذف فیزیکی می‌کنند، نشان دهنده ضعف و شکستشان در یک میدان تحقیقاتی و اخلاقی است.

استکی: صهیونیستها قواعد دشمنی را هم رعایت نمی کنند/ آنها ارزش فکر کردن ندارند؛ چه برسد به رسمیت شناختن

علیرضا استکی با بیان اینکه ورزشکاران ایرانی هیچگاه با نمایندگان رژیم صهیونیستی که دانشمندان ایرانی را ترور می‌کنند مبارزه نخواهند کرد، اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس با شهید کردن یکی از دانشمندان هسته‌ای ما نشان داد که از هر لحاظ کم آورده و دست به اقدامی می زند که در قواعد دشمنی نیز، ناجوانمردی و غیراخلاقی به شمار می رود. متاسفانه این رژیم سرمایه‌های علمی و دانشمندان مملکت ما را حذف فیزیکی می‌کند و این نشان دهنده زبونی و ضعف‌شان است که در چنین رفتارهای غیراخلاقی را به نمایش می گذارند.

وی افزود: رژیمی که برترین دانشمندان ما را شهید می‌کند، اصلا صلاحیت ندارد به آنها فکر کنیم؛ چه برسد که در مقابل آنها به رقابت ورزشی بپردازیم و بخواهیم به رسمیت بشناسیم. متاسفم برای رژیمی که فکر می‌کند با حذف دانشمندان ما می‌توانند به اهدافشان برسند. این جانیان و نسل کشها باید بار دیگر تاریخ این سرزمین را مطالعه کنند تا بدانند که این خون ها نه تنها ملت ما را ناامید نمی کند که گام های ما را استوارتر و ایمان ما را محکم تر می کند.