تاریخ : 1399,سه شنبه 16 دي11:35
کد خبر : 79321 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

مصوبات مناسب آن دنیا !



رزمنده دفاع مقدس  - بعد سی و سه سال تازه می خواهند قانون جدید برای ایثارگران تدوین کنند. چه قدر زمان می برد مجلس تصویب و شورای نگهبان تایید کند و اگر تایید نکرد چندین بار مجلس اصلاح کند و دوباره شورای نگهبان قبول نکند. بعد به مجمع تشخیص برود چند سال آنجا خاک بخورد معلوم نیست، آخرش اگر هم تصویب و ابلاغ شود رزمنده ای باقی بماند که استفاده کند.

و اگر هم چند نفری زنده بمانند، مسئولان قانون را با درک و فهم خود اجرا می کنند. خنده آورش اینجاست که بعد از چهل سال که از انقلاب می گذرد این همه شهید، جانباز، آزاده و رزمنده این همه خون دادیم ده دوره ما نماینده انتخاب کردیم تازه مجلس ما انقلابی شده است . حالا 2*2 تا 4 تا بکنید ببینید آیا برای رزمندگان از این مجلس انقلابی هم آبی گرم می شود.

از نخل برهنه سایه داری مطلب

از مردم این زمانه یاری مطلب

عزت به قناعت است و خواری به طمع

با عزتِ خود بساز و خواری مطلب

البته ما ایثارگران طمع نکرده ایم و با عزت در مقابل دشمنان سرزمینمان جنگیدیم. با عزت شهید و جانباز دادیم، با عزت و سرافرازی اسیر و آزاد شدیم. هر رزمنده نیز به نوبه خود چندین ماه با عزت و شرف ایثارکرد و رزمندگان ما بدون هیچ چشم داشتی به جبهه شتافتند اما حالا که سنی از آنها گذشته است کم کم آثار جنگ و جبهه در جسم آنها نمایان می شود. در این شرایط انتظار داشتیم که مسئولین همان طوری که ما ایثار کردیم آنها هم ایثار کنند.

ما ایثارگران با عزت متولد، تربیت  و در راه وطن جنگیدیم. با عزت هم به همرزمان شهیدمان می پیوندیم. ذلت مال کسانی است که از رشادت ها و جانفشانی ایثارگران برای خود، فرزندان یا فکّ و فامیل دنیایی پر زرق و برق ساختند.

ان شالله روزی فرا برسد که دادگاه عدل الهی برگزار شود.

خدایا هر آنکه خیر و صلاحمان است عطا فرما