تاریخ : 1399,سه شنبه 18 آذر16:50
کد خبر : 79423 - سرویس خبری : اخبار

درمان ایثارگران از دغدغه‌های اصلی بنیاد



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع درمان ایثارگران، پرداخت هزینه‌های درمانی و پیگیری مطالبات جامعه هدف از دغدغه‌های اصلی بنیاد است.

موضوع درمان ایثارگران از دغدغه‌های اصلی بنیاد است

 سید منصور موسوی در نشست بررسی مشکلات درمانی ایثارگران ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان بیمه دی گفت: موضوع درمان ایثارگران، پرداخت هزینه‌های درمانی و پیگیری مطالبات جامعه هدف از دغدغه‌های اصلی بنیاد است.

وی افزود: طبق قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران هزینه درمانی ایثارگران رایگان است و والدین، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان، آزادگان و خانواده‌ آنان که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

موسوی گفت: حفظ و ارتقای سطح سلامت گروه هدف، رضایتمندی ایثارگران و مدیریت بهینه هزینه‌های سلامت گروه هدف از جمله مهم‌ترین این اهداف هستند. با تلاش و پیگیری‌های رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطالبات بیمه دی که طرف قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران بود پرداخت شد و ترتیبی اتخاذ شده است که مبالغ پرداختی عزیزانی که به مراکز غیر طرف قرارداد مراجعه می‌کنند پس از دریافت اسناد ظرف ۴۸ ساعت توسط بیمه دی پرداخت شود.

مدیرکل بنیاد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنیاد و مراکز وابسته به این نهاد خانه ایثارگران است، جامعه هدف باید احساس اعتماد و آرامش را در آنجا داشته باشند، اگر این احساس از بین رفته است، باید سعی کنیم آن را دوباره برگردانیم. با حوصله و صبر به ایثارگران و خانواده‌های آنان خدمت کنیم تا آنان نیز به ما اعتماد کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایثارگران عزیز باید  در مواجهه با بیماری کرونا نسبت به رعایت موارد بهداشتی از جمله شست‌وشو و ضدعفونی مداوم دست‌ها، پرهیز از روبوسی کردن و دست دادن با دیگران و استفاده از ماسک دقت لازم را داشته باشند و حتی‌المقدور از حضور در اماکن شلوغ و تجمعات غیرضروری پرهیز کنند.

 


منبع : ایثار