تاریخ : 1399,سه شنبه 18 آذر16:52
کد خبر : 79425 - سرویس خبری : ورزشی

برگزاری فوتبال جانبازان قطع عضو و هنرمندان



دیدار دوستانه تیم فوتبال قطع عضو جانبازان و تیم هنرمندان عصر روز دوشنبه 17 آذر ماه در سالن فوتسال شهرک فجر تهران برگزار شد.

برگزاری دیدار دوستانه فوتبال جانبازان قطع عضو و هنرمندان

سید مستجاد حسینی، مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، درباره این مسابقه گفت: این مسابقه دوستانه به مناسبت هفته بسیج و روز معلولین و با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز و جانبازان گرانقدر برگزار شد و خوشبختانه هر ساله شاهد رویدادهای ورزشی و فرهنگی متنوعی در کشور هستیم که با حضور ایثارگران برگزار می‌شود.

وی افزود: ما امروز شاهد یک مسابقه پویا و هیجان‌انگیز بودیم، هدف از این مسابقه حفظ سلامتی و توسعه‌ فرهنگ ورزش است. مسابقه جانبازان قطع عضو که با وجود نداشتن یک عضو با عصا مسابقه می‌دهند، الهام‌بخش حرکت، پویایی و تحرک در جامعه است.

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه خاطرنشان کرد: بی‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌هاست و ورزش کردن راه مطمئن و کم هزینه‌ای برای کاهش هزینه‌های سلامتی و افزایش کیفیت زندگی شهروندان و به خصوص جانبازان عزیز است و امیدواریم با تشویق اینگونه فعالیت‌ها شاهد افزایش تحرک و نشاط و ارتقای کیفیت زندگی جانبازان باشیم.

گفتنی است در این مسابقه تیم فوتبال قطع عضو جانبازان با نتیجه ۶ بر ۳ برابر تیم هنرمندان پیروز شد.
انتهای پیام/

 


منبع : ایثار