تاریخ : 1399,سه شنبه 18 آذر19:36
کد خبر : 79429 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

رئیس جدید چشممان روشن!


رئیس جدید چشممان روشن!

اینکه جنابعالی فقط اکتفا به این نکرده که پشت میز نشسته و دستور دهید و خود به میان جانبازان و دیدار چهره به چهره رفته اید، بسیار کار زیبا و انرژی بخشی بوده...

مجروح

مجروحان - به محضر ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران جناب آقای اوحدی!

  اینکه جنابعالی فقط اکتفا به این نکرده که پشت میز نشسته و دستور دهید و خود به میان جانبازان و دیدار چهره به چهره رفته اید، بسیار کار زیبا و انرژی بخشی برای جنابعالی و همکاران گرامیتان بوده و از طرفی باعث نشاط و روحیه دادن به جانبازان نشان از حسن نیت جنابعالی دارد و اما جناب آقای اوحدی ریاست محترم بنیاد شهید و امور با توجه به اینکه چند ماهی هست متولی امور جامعه هدف خصوصا مظلوم ترین قشر جانبازان شده‌اید، حتماً به بخشنامه‌های درون سازمانی که صدالبته نیاز به بازنگری داشته، رسیدگی کنید.

  قوانین درخصوص جانبازان نشان دهنده آن است که دولت پرزیدنت روحانی در طول 7سال نه تنها کاری انجام نداده‌اند بلکه فقط شعارهای فریبکارانه‌شان باعث شده مردم را رو در روی جانبازان قرار داده است.

حال که لطف و عنایت ویژه بینهایت خداوند مهربان شامل حالتان شده تا پس از 7سال تاریک و سیاه دولت بنفش، مسئولیت جامعه هدف را به دست گرفته اید، الحق والانصاف لحظه ای از تلاش بازننشسته اید، لطفاً با همکاری قوه مقننه دولت را ملزم کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در اسرع وقت نه به این نزدیکی نه بلکه الان به مُر قانون عمل نمایند.

 هرچند مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم بایستی قوانین را بازنگری نموده و آنجایی که نیاز به ماده و تبصره دارد بزند؛ آنجایی که نیاز به متم دارد، متم بزند و آنجایی هم که قانونی نانوشته می‌باشد، لوایح داده شود تا به قانون تبدیل گردد.

فقط از باب نمونه یک مورد که قانونی در کار نیست اینکه بعد از مرگ من جانباز، حق پرستاری همسری که 24ساعته عین پروانه بالای سرمان بوده، قطع می‌شود و این به دور از انصاف ست و هم اینکه بایستی به پرستاران 24 ساعته‌مان (همسران) سنوات پاداش پایان خدمت و همچنین هر ساله عیدی پرداخت کنند. این از باب مثال.

  جناب آقای اوحدی، ریاست محترم بنیاد شهید! اگر روزی به شهرستان سلسله الذهب، شهر قلمدان های مرصع که بابیش از2300 نفر شهید و قریب به 600 هزار جانباز و بیش از 50 نفر آزاده برابری می کند و با 3 استان کشور از نزدیک آمدید، خدمت حضرتعالی نیازهای اساسی خواهیم گفت در چهارچوب قانون، ما جز عمل به مر قانون چیزی نخواسته و نمی‌خواهیم.

در ضمن ما جانبازان تافته جدابافته ای از مردم نیستیم. فقط در برهه‌ای از زمان به نحو احسنت به وظیفه‌مان عمل نموده‌ایم و حال فقط همین را درخواست داریم که حضرات به نحو احسنت و مطلوب به وظایفشان عمل کنند.

امیدواریم، درخاتمه عرایضمان صحت وتندرستی وطول عمر باعزت جنابعالی وخانواده محترمتان را از ایزد یکتا مسئلت می نمائیم.