تاریخ : 1399,جمعه 21 آذر17:29
کد خبر : 79463 - سرویس خبری : استان ها

رکاب زنی دوچرخه سواران مازنی به یادحاج قاسم



دوچرخه سواران مازندرانی به یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا کرمان رکاب می‌زنند.

معاون ورزش و آمادگی جسمانی سپاه کربلا مازندران با تاکید بر اجرای برنامه‌های اثرگذار برای گرامیداشت یاد سردار دل‌ها در استان، گفت: دوچرخه سواران بسیجی مازندران مسیر ساری به کرمان را رکاب م‌زنند.
سرهنگ کاظم غفارپور با اشاره به تشکیل کمیته ورزش و جوانان در ستاد کنگره بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره گرامیداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت سردار دل‌ها شهید سلیمانی گفت: همه موسسات و نهاد‌ها با استفاده از ظرفیت‌های استانی و شهرستانی برنامه‌های اثرگذار و باکیفیتی اجرا کنند.
اوبا اشاره به راه اندازی این کمیته به همت مراکز تربیت بدنی رده‌های سپاه کربلا در سراسر استان، گفت: مسئولیت کمیته‌های شهرستانی بر عهده ریاست اداره ورزش آن شهرستان و دبیری کمیته بر عهده تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج خواهد بود.

غفارپور برگزاری مسابقات کشوری هدف زنی پاراگلایدار، نهضت کمک‌های مومنانه با محوریت سردار دل‌ها و طرح جهادی پویش اهدای خون ورزشکاران و قهرمانان مازندرانی در کنار تور دوچرخه سواری قهرمان علمدار را از برنامه‌های این کمیته در گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد.
او افزود: ۱۵ رکابزن بسیجی استان در تور دوچرخه سواری قهرمان علمدار از دیار علویان تا مزار سردار پرافتخار ایران شهید سلیمانی، مسیر مازندران به کرمان را رکاب خواهند زد.


منبع : خبرگزاری صدا و سیما