تاریخ : 1399,دوشنبه 24 آذر15:20
کد خبر : 79515 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

کمبود اعتبارات نیست؛ کم‌توجهی بوده است


کمبود اعتبارات نیست؛ کم‌توجهی بوده است

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم با انتقاد از بی‌توحهی به قشر ایثارگر، از تلاش نمایندگان مجلس برای حل مشکلات جامعه ایثارگری خبر داد...

فاش نیوز - رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم با انتقاد از بی توحهی به قشر ایثارگر از تلاش نمایندگان مجلس برای حل مشکلات جامعه ایثارگری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حمید‌رضا حاجی‌بابایی، نماینده ایثارگر مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه‌ی جلسه علنی تصریح کرد: ما موضوعات مربوط به ایثارگران را در برنامه‌ی ششم توسعه به طور کامل دیده‌ایم و حتی درمورد موضوع استخدام‌شان که ده دوازده سال بر زمین مانده بود در مجلس یازدهم اقدام کردیم.

 وی افزود: در این خصوص قانون استخدام رسمی نیروهای شرکتی را مصوب کردیم و شورای نگهبان هم آن را تائید و به مجلس شورای اسلامی فرستاد؛ اما چرا در مسیر اجرا با مشکل مواجه می‌شود باید، به طور دقیق بررسی شود. بالاخره ما باید از مجریان بخواهیم که قوانین مصوب مجلس را به طور کامل انجام دهند.

حاجی بابایی در پاسخ به این سوال که دولت همیشه کمبود منابع مالی برای قشر ایثارگران را مهم‌ترین مانع در اجرای قوانین می‌داند اظهار داشت: نه؛ چنین چیزی نیست و کمبود منابع وجود ندارد و به نظر می‌رسد بیشتر موضوع کم توجهی است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان از عزم نمایندگان مجلس یازدهم برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری خبر داد و تاکید کرد: ما نمایندگان ایثارگر مجلس یازدهم سعی می‌کنیم در بودجه سال 1400بیشترمشکلات جامعه ایثارگری را حل و فصل کنیم.

| محمد معرفی